BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
AuteurBericht
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedo aug 22, 2013 9:20 pm

Mja, misschien hebben wij wel een radio-actieve hond, die alles wat ze onderkwijlt,
een stukje hond meegeeft..
Dat zou het wel verklaren Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimewo aug 28, 2013 9:03 am

OMG!!!
Wij hebben sinds vandaag ineens een nieuwe Beagle!
Zomaar ineens.. Very Happy

Hij heet Danko, is een reu van 6 jaar en moest weg omdat de man net gescheiden was en niet genoeg tijd voor hem had..

Hij is hier nu op proef voor een week,
maar hij is zelfs een pak beter gemanierd dan onze eigen beagletje Milla Laughing 
En het lijkt wel te klikken tussen de 2 dus fingers crossed!! bounce 
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimewo aug 28, 2013 4:16 pm

Oh wat leuk!! cheers
Ik (de anderen ook een beetje Wink ) woucook graag een 2e hond, maar cayenne is te dominant Laughing
Ik denk dat het ook wat fijner is voor milla om er een speelkameraadje bij te hebben, iemand die haar taal spreekt :p
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimewo aug 28, 2013 9:12 pm

wat leuk Emily Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimewo aug 28, 2013 10:46 pm

Superleuk!!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedo aug 29, 2013 2:41 am

Had er iets van opgevangen via facebook. Eeerg leuk Emily! Ik hoop voor je dat hij kan blijven Smile Zelf moet ik nog tot rond februari wachten om aan mijn eigen hond te beginnen.

Gisteren zijn we nog eens naar ons huis gaan kijken om alles op te meten. Er zal achteraan een volledig nieuwe eetkamer, badkamer, berghok en keuken gebouwd worden, dus veel werk. Maar zelfs dan houden we nog een 26 meter lange tuin over <3 Dus daarin komt een ruimte van bijna 5m lang voor mijn dieren en daarna bijna 7m volière voor de vogels en dan blijft daarnaast nog 2 meter over voor kippen en konijnen Very Happy *vreugdesdansje*. En voor degene die niet kunnen rekenen; dan houden we dus nog een grasveld van 12 meter lang over x')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedo aug 29, 2013 9:18 am

Wauw Sharon! klinkt geweldig!! Very Happy
Wordt echt een dierenparadijs zo te horen! Very Happy

En dankjewel iedereen!
Hij doet het enorm goed, is op veel vlakken zelfs braver dan ons Milla,
en veel rustiger, wat dus tof is.
Milla is zelf niet zo dominant, en hij is echt al wel de leider van de 2..
Het is idd een pak moeilijker als je al een dominante hond hebt.
Ze komen al goed overeen, en hij is echty een allemansvriend, de kans dat hij dus nog wegmoet is al gedaalt tot 0,001% cheers 

En heb je een idee wat voor hond je dan zou willen Sharon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:04 pm

Asielhondje Smile Wou eigenlijk een Alaskan malamute of Akita Inu, maar die kosten ten eerste verschrikkelijk veel geld, zitten ten tweede vaak vol met genetische mankementen (zoals ieder ras helaas) en die vinden altijd wel een thuisje. Dus zou ik graag opnieuw eentje in huis nemen die het echt nodig heeft. Een herder achtig type. Uit Roemenië. Ben mijn hart verloren aan een opvanglocatie daar Smile Associatia Ador
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimeza aug 31, 2013 9:57 am

Ja, daar had je op fb iets van gedeeld, is dat niet moeilijk om die helemaal naar België te krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimeza aug 31, 2013 6:29 pm

En suuuuuuuuuuupergoed nieuws!! cheers cheers 
Danko mag blijven!!! Very Happy

Het was nog even spannend, want blijkbaar dacht de ex-vrouw er anders over en moest hij ineens teruggaan, maar hi mag blijven!!! cheers cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimeza aug 31, 2013 9:58 pm

Nee ze zenden geregeld honden naar Belgie. Hier zitten enkele opvanggezinnen en al heel wat adoptanten. Het kan uiteraard wel 2 a 3 weken duren, maar als je een pup reserveert kun je er meestal ook niet de dag erop om lopen Smile
En daar zitten echt prachtige hondjes <3 Ik hou gewoon van honden waarvan je niet zeker weet wat er allemaal in zit Razz

En super dat ie mag blijven! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedi sep 03, 2013 9:31 pm

Wat fijn Emily!!!!! Very Happy

Ik ben benieuwd welk hondje jullie tegen die tijd uitkiezen, Sharon ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedi sep 10, 2013 6:15 pm

Ik ben nu ook bezig met heel m'n kamer (=knaagdierenkamer) te herinrichten, goed op te ruimen..
Tegen dat het terra voor de mannenmuizen er gaat zijn, zal het wel gedaan zijn Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedi sep 10, 2013 9:41 pm

Ooh ik ben benieuwd, foto's!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:13 pm

Nog een 2 weekjes ongeveer, en dan staat het terra er ook, en zou alles toch netjes moeten zijn, dan zal ik zeker foto's posten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimeza sep 14, 2013 10:05 pm

Oeh!! Gisteren voor het eerst cotton bedding gekocht, en amaaai het valt in de smaak precies Very Happy
De testers zijn Charlie en Mufasa, en het lijken al 2 behoorlijk blije hamsters cheers 
Ze krijgen maar enkele hoekjes ervan, maar dat zijn dan wel hoopjes, waar ze al een beetje in kunnen graven en doen.
Dat leek me toffer dan over de gehele kooi een dun laagje.. ^^

Tessy, en dat allemaal dankzij jouw no-smell!
De diertjes zijn je dankbaar! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimezo sep 15, 2013 5:13 am

hier zijn de muizen ook heel blij met no-smell Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedo sep 19, 2013 1:39 am

bakjes zijn weer proper en het huis ook Razz
En ik heb nog eens de tijd genomen om de beestjes op de foto te zetten en alles te knuffelen Very Happy

De stekeltjes kunnen het tegenwoordig wel goed hebben dat ik ze vastneem en de gerbils zijn gewoon..... *zucht*... I love you I love you I love you I love you 
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedo sep 19, 2013 8:52 pm

Leuk dat je zo kunt genieten van je diertjes Very Happy 

Ik heb net ook weer een aandacht-momentje gehad met de grotere stekelmuizengroep hier. Ze zijn echt zo geweldig, omg.. I love you I love you

Sinds een week en 1 dag zitten mijn kleurmuizen (naar aanleiding van Sharon haar mooie terra op de beurs Razz ) in een natuurlijk ingericht terrarium, met gewoon 1 hangmatje (kan ze moeilijk zonder laten, ze zijn er zot op clown ) en ik ruik ze gewoon nog helemaal niet!! Shocked Shocked Echt geweldig! Denk dat ik ze gewoon vanmiddag ga kuisen omdat ze al hun takken hebben afgebroken. Ze genieten echt van deze inrichting Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimedo sep 19, 2013 9:15 pm

Haha, verwende beestjes overal Smile

Normaal gisteren de kooi van Ijzel en Mist moeten doen, maar omdat ik Ijzel zo moest opjagen voor zijn meds en de behandeling tegen mijt heb ik het maar gelaten. Zo kon hij snel weer tot rust komen in de kooi ipv nog te moeten wachten. Nu gaat het ventje het doen Very Happy Omdat ze dan toch al in hun transportbakje zitten van naar de da te gaan.
Dus enkel de vakantieopvangers hun kooi proper maken straks Smile
En dan knuffeltherapie voor mijn Ijzeltje en Mist en Ijzel's meds. Ik hoop echt dat de paniek mindert want hij spurt echt naar overal en zou zo de zetel af lopen uit blinde paniek.

Ach ja, beestjes I love you 
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimeza sep 21, 2013 9:45 pm

Yay! ik vertrek zo meteen naar de Naturaria Fair, en voor het eerst, gaat m'n jongste zusje ook eens mee ^^

Wordt gezellig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimeza sep 21, 2013 9:52 pm

Veel plezier!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimezo sep 22, 2013 7:01 am

En het was gezellig!! Very Happy
Ik heb m'n terra, heel mooi vind ik zelf en voor 30, met 2 ventilatiestroken ^^

Verder nog een mooi takje gekocht en 2 nieuwe vervoersbakjes gekregen van m'n allerliefste zusje I love you

Er was ook een muisje dat m'n hart had gestolen, een mooi satijn choco bontje, dat me zo lief aankeek.. <3
Maar ik ben weggegaan om te denken, en toen ik terugkwam zag ik het zo snel niet, dus nam ik aan dat zelfs het lot niet wou dat het meekwam Embarassed 
Ergens wel een chanceke misschien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimezo sep 22, 2013 8:15 am

Leuk dat je je terra hebt gevonden cheers 

Oh, was ook even opslag verliefd op een veeltepelmuisje. Die keek mij echt aan 'Neem me mee, neem me mee' Sad 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitimezo sep 22, 2013 8:27 am

Ja he..
En er was nog een soort muisje, maar ik weet niet precies wat het was..
Het leek op Oldfield-muisjes..
Zo die met grijzige/bruinige vacht, met een zilvervos en een kort staartje..

Die vond k ook super I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 31 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 31 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: