BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Volgende
AuteurBericht
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimema okt 14, 2013 8:44 pm

Ja Sharon, ik kan me er iets bij voorstellen! Wink

Het is soms wel lastig maar aan de andere kant heb je ook heel veel mooie momenten met die kinderen en krijg je er veel liefde van terug. Zo komt er één van de peuters altijd knuffelen met mij als hij me ziet en gisteren kreeg ik er zelfs al een zoen bij Smile
Of als een kind vraagt of ik hem ga missen in de vakantie of vol enthousiasme naar u komt gevlogen om mee te doen met een activiteit dan geeft dat zo'n fijn gevoel Smile Dat is de lastige momenten wel waard Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 5:41 am

Het is hier inderdaad in korte tijd een stuk drukker geworden! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde Very Happy

Straks naar de fitness, ik hoop dat het niet weer zo druk is als vorige keer.
Morgen half dagje en overmorgen Zuiddag! Rustige week voor mij Cool 

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 6:59 am

Volgende week komen ze de tuin opdoen Very Happy Dan mogen we er 3 weke niet in lopen en daarna kunnen de volieres voor de roofvogels afgewerkt worden.
Alles begint beetje bij beetje vorm te krijgen. Oooh ik hoop zoooo dat het mooi wordt!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 7:08 am

Amai Sharon, dat gaat daar nogal vooruit bij u die verbouwingen Smile

Oef, ik ben blij dat ik in mijn zetel zit! De namiddag bij de kleuters was weer snel voorbij. Opruimen was wel niet zoals ik gehoopt had Wink Maar het is opgeruimd geraakt en ze zijn wel flink geweest.
Daarnet nog om paardrijkledij geweest met de dochter, morgen mag ze starten met groepslessen Smile

Ik ga morgen naar Antwerpen om een workshop te volgen. Kaartje maken en inkleuren van een stempel met Derwentpotloden. Ik ga samen met mijn schoonma en ga voor de eerste keer naar een park en ride parking rijden. Ik ga mijn peren zien vrees ik want ik ben geen held in het druk verkeer *knikkende knieën*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 7:09 am

Ach laat je niet opjagen, voor de rest valt dat goed mee hoor Wink

Heb mijn rijbewijs pas een jaar en sinds dag 1 rij ik in het centrum rond, dus dan zal jou dat zeker lukken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 7:16 am

Gelukkig dat het vooruit gaat! ^^ We hebben 30.000 euro renovatiekosten kunnen lenen en hadden zelf ook al wat gespaard dus we kunnen nu wel even goed opknappen Smile Tegen 2014 zouden de slaapkamer, reptielenkamer, badkamer en de volieres af moeten zijn. En dan volgende lente beginnen we aan mijn knaagdierenruimte, de living, bureau, keuken en berging Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 7:18 am

spannend Sharon Very Happy

Hier ook het pakketje aangekregen maar ik moet het adres nog veranderen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 7:25 am

Ja, uiteraard is het goed dat het vlot vooruit gaat! Klinkt goed hé Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 7:32 am

Hehe ^^ Dit weekend de parket gaan halen. In de Brico Plan It staat een hele mooie in promotie. Momenteel maar 10€/m² dus mogen we niet laten schieten denk ik ^^

En de standaard voor de muizen is ook bijna af Very Happy Heb zonet het kaftje ontworpen. Nu nog overal passende foto's bij en dan kan het de drukkerij in Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 7:54 am

Ik heb geen idee wat parket kost maar het klinkt niet slecht van prijs Smile

Ik bewonder jou energie! Wat jij allemaal combineert, chapeau! Ik wou dat ik ook zoveel energie had Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 9:02 am

Das dat jeugdig enthousiasme haha Wink Maar geloof me, ik kruip s avonds ook bekaf in mijn bed en kom er s ochtends meestal weer vloekend uit... En dan heb ik nog geeneens een job *zucht*
Moet wel zeggen dat ik heel wat schooluren skip en dit thuis studeer. Anders verlies ik iedere dag bijna 4u om heen en terug naar school te reizen met openbaar vervoer.

En de meeste parket draait tussen de 25 en 35 euro de vierkante meter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 9:15 am

Smile Ja vroeger kon ik ook wel meer. Nu, ik heb ook reuma en dat voel ik tot nu toe het meest op energievlak.

Wat zoek je qua job?

Waar studeer je precies? Ik ben ook elke zaterdag 2u onderweg naar school (per trein) maar van mij is het in Schaarbeek. Als je die 4u kan studeren inplaats is dat toch al heel wat hé.

Oh ja, dan is die 10 euro een koopje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 15, 2013 9:29 am

Momenteel nog niets Smile Eerst afstuderen. Momenteel verdien ik mijn centjes door de workshops enzo.
Ik studeer in Roeselare, maar Geluwe-Menen is een redelijk slechte verbinding. Eenmaal ik vanuit Menen naar Roeselare kan vertrekken gaat alles wel vlot, maar das nog een klein uurtje bus natuurlijk en dan nog naar t school stappen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimewo okt 16, 2013 4:34 am

Ah, wel goed dat er geen druk op staat, je hebt zo wel al genoeg aan je hoofd hé Wink
Ja, dat is wat met slechte verbindingen Sad Ik heb vaak problemen met de trein. Vertraging of een half jaar aan een stuk werken aan de lijn die je nodig hebt pfff.
Zag een tijdje geleden het volgende zinnetje passeren op Facebook: ' de Lijn, voor als je ergens te laat moet zijn'. Vond ik echt een goeie en even toepasselijk met de 'trein' Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimewo okt 16, 2013 5:00 am

Met de bus zelf heb ik nooit veel problemen, alleen dan de slechte verbinding. Maar ze zijn meestal wel redelijk op tijd.
Maar de treinen... toen ik naar Hylke ging in Sint-Niklaas was ik in de heenweg 2u onderweg. Goed gedaan NMBS, was tevreden Smile Maar t duurde niet lang. In t terugkeren was ik meer dan 4u onderweg >< Allemaal vertragingen waardoor ik aansluitingen moest missen etc.. En dan heb ik het laatste uurtje maar met de bus verder gereisd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimewo okt 16, 2013 5:17 am

Ik vind het ook allemaal super knap hoor Sharon, zoveel te doen,
en dan ook nog de verzorging van alle dieren, echt heel knap.

Ik heb vandaag mijn gratis cadeautje binnen gekregen van de BKDV een 10 liter zak
Back to Nature, ben er super blij mee:cheers: 
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimewo okt 16, 2013 6:48 am

Ben blij dat je het leuk vind Els Very Happy
Dat zorgt er dan weer voor dat ik die drukke schema's helemaal niet erg meer vind Wink Net zoals wanneer ik zie dat mijn uil foutloos zijn show doet. Dat maakt het het waard om iedere dag een half uur intensief met hem te vliegen en heel wat centjes neer te leggen voor een goede volière!
Net zoals ik alle moeite en al het klagen dat nog wel zal komen over het vele wandelen met een hond volledig vergeten zal zijn wanneer ze s avonds tegen me aan op de bank zal kruipen <3 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimewo okt 16, 2013 7:06 am

Ja met een herdershond moet er gewerkt worden hé. Maar toch, je doet het toch allemaal! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimezo okt 27, 2013 6:02 am

morgen mijn knaagdierenkamer nog eens omvormen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimezo okt 27, 2013 8:14 am

Vandaag zijn we naar de exo geweest en hebben we een terrarium gekocht voor de muisjes. We zijn er erg blij mee want nu kunnen we àlles zien wat ze doen in de bak Smile Echt leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimezo okt 27, 2013 10:54 pm

Terrarium zijn echt de leukste verblijven voor muisjes
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimema okt 28, 2013 8:36 am

Vandaag de knaagdierenkamer een volledige make-over gegeven Very Happy
Daarvoor stonden de stellingen met de dunne kant tegen de muur zodat je ertussen kon en zo aan alles aan kon.
Ik vond die indeling een behoorlijke plaatsverspilling en eigenlijk was het ook helemaal niet handig.

Nu staat alles zo Very Happy
(karton achter de ratjes om de witte muur te beschermen Laughing 
De alledaagse babbel - Pagina 34 IMG_5586_zpscebff3fb

De alledaagse babbel - Pagina 34 IMG_5587_zps2f26db85

Nu heb ik nog 3 kwart kamer vrij en daarvoor stond ze dus helemaal vol Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimema okt 28, 2013 9:00 am

Mooi hoor Tessy!! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimema okt 28, 2013 9:05 am

Waaa, super!!!!! Very Happy Welke beestjes zitten waar allemaal? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitimedi okt 29, 2013 2:13 am

Mercikes Very Happy

In de grote traliekooi zitten uiteraard mijn 2 ratjes Razz
links in het lange terra zitten de vrouwelijke dikstaartjes,
Linksonder zitten de slangen, hopelijk met exo heb ik ook voor hen een nieuw terra Very Happy

Rechts staan bovenaan de muizen (met de sputniks) en volwassen groep stekelmuizen.
Daaronder links het jonge grut aan stekelmuizen en daarnaast de mannelijke gerbils.

Zo veel is het dus niet meer Razz
Alhoewel mijn ventje me vorige week van een bende cavia's moest wegtrekken, wat schattig toch Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 34 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 34 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: