BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimevr jun 07, 2013 5:58 am

Super! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimeza jun 08, 2013 1:55 am

Het werk heeft me 2 dagen op rij afgebeld omdat het te mooi weer is Razz Dus er is niets van volk op mijn werk Razz
Dus meer tijd om te leren, jeej Razz Al zijn we gisteren wel gezellig een ijsje gaan eten op de markt in Torhout ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimeza jun 08, 2013 3:04 am

Groot gelijk, wel leuk door je werk afgebeld te worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimeza jun 08, 2013 7:53 am

al helemaal met dit weer Very Happy
En zo heb je niet enkel meer tijd om te leren, maar ook voor Guy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
nieki

nieki


Vrouw Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 11-05-13
Woonplaats : zuid-holland (nl)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimeza jun 08, 2013 10:46 pm

goed nieuws sharon, jullie eigen huisje, leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 5:40 am

Aaarrrghhh sommige mensen he!! (iedereen mag weten dat ik het over die **** van een Eva heb..)
Moet je plots staan springen om een ratje terug te nemen (omdat ZIJ er een monster van heeft gemaakt en plots bang voor hem is), bedank je dan eindelijk een oplossing, hoeft het nie meer!!
Dat ze een beetje met een ander zijn voeten gaat gaan spelen zeg! En belangrijker; eens leert van de dieren die ze heeft te houden en niet constant te veranderen!! De dieren die daar al binnen en buiten zijn gegaan om allerhande redenen.... Ik heb het helemaal gehad!!
Ik ben al lang kwaad op mezelf dat ik die twee lieve ratten ooit aan haar heb verkocht...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 6:04 am

Ocharme!
Ja, eerlijk als je de geschiedenis van Eva bekijkt, dan vind ik haar op z'n minst een nogal een onbetrouwbaar persoon..
Hoe vaak is zij al wel niet van gedachten over praktisch alles, veranderd?

Ik snap dat je spijt hebt, en het enige positieve ervan is dat je eruit kan leren, spijtig genoeg Sad

Veel sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 6:23 am

de ritten dat van mij komt moest ook weg omdat hij ook getransformeerd was naar het grootste monster.
Zijn broer en vader (die ik dus heb) zijn de 2 grootste schatten ooit....

fuzzmuizen had ze ook eens bij mij gekocht want ze wilde ze zo graag.
3 maanden later stonden ze allemaal alweer te koop....
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 6:44 am

Als ze toch niets om haar dieren geeft en ze gewoon later terug ergens wil droppen, waarom doet ze dan de moeite om ze bij goede fokkers te kopen? confused Vreemd, vervelende situatie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 6:57 am

Omdat ze anders scheef bekeken wordt omdat ze ook een rattery wil. En in de rattenwereld moet je goede fokdieren van bekende fokkers hebben, om een beetje geaccepteerd te worden Wink Dat is zonder meer de enige reden dat ze ze bij fokkers haalt. En omdat ze een koopwaanzin heeft om achteraf dan toch weer alles te dumpen.
Hoeveel ratten heeft ze het afgelopen jaar in huis gehaald? 25 ofzo? Das toch normaal dat je dat dan opeens niet meer de baas kan >< zucht.. geschift echt waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:12 am

ja, ik ben gestopt met medelijden enz met haar te hebben toen ze de muizen wegdeed wegens plaats en tijdgebrek was het toch ?
Om dan met ratten te beginnen.. -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:17 am

Ze deed uiteindelijk haar hond weg door tijdtekort en geldtekort.. en het jaar erna koopt ze ne hoop kooien en 25 ratten...
Ik betaal minder voor mijn hondenbrokken dan mijn knaagdierenvoer hoor per maand... logica??? Als je al een hond maar tijdelijk kan houden, dan vraag ik me toch af wat daar allemaal gaande is..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:18 am

Wat een kromme gedachte om ratten in huis te nemen om te fokken, er lijnen mee op te willen starten en ze dan weer dumpen wegens zogezegd slecht gedrag. Wie gaat haar dan nog serieus nemen...

Ocharme die beestjes, ze kunnen zeker niet in beslag genomen worden ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:25 am

Ik weet het niet.. :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:43 am

Ze heeft wel een contract getekend dat ik de toestemming heb ze terug te halen als er niet goed voor gezorgd wordt. Maar ik kan geen bewijzen op tafel leggen dat ze er slecht voor zorgt en als ik voor de deur ga gaan staan gaat ze ze heus niet terug geven.. dus ik sta volledig machteloos... arme ventjes Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:49 am

Sad wat jammer voor de beestjes Sad
Ik denk wel dat je een bewijs hebt eigenlijk dat ze er niet voor zorgt, aangezien ze er bang voor is, lijkt het me dat bijgevolg dat diertje niet de nodige aandacht krijgt Wink

Maar ja, praktisch lijkt het me toch lastig om ze terug te eisen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:50 am

Ze heeft haar blijkbaar zonet op het forum geregistreerd Wink Kom er gezellig bij Eva Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:51 am

Kun je niet iets bewijzen aan de hand van mails over dat ze ze terug wou geven omdat ze 'monsters' waren geworden en dat ze ze dan toch niet terug wou geven? Plus als Tessy en anderen ook nog zo een mails hebben, blijkt toch dat daar iets niet juist is?
Maar dat is zeker geen sterk genoeg bewijs..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:55 am

Voor de duidelijkheid; aangezien ik echt geen zin heb dat ze hier een beetje de boel op stelten komt zetten (en ik haar ECHT NIET MEER wil spreken (denk dat jullie wel snappen waarom)) is haar account hier op 'banned' geplaatst.

En bewijs hebben we genoeg. Maar we kunnen daar moeilijk gaan binnen stormen. En helaas is er geen rechter die beslist ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 7:59 am

Ik vond het al zo vreemd dat ze niets zei over die negatieve reacties over haar handelen. Ook maar beter zo. Smile
Was zij hier onder de naam 'PIEP' of is dat iemand anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 8:06 am

Mijn mening weet je al.. Wink

Ben echt blij, een tijd geleden ging het echt slecht met mij, voelde mij gewoon echt verschrikkelijk depressief etc, en dat is toch zo goed als over! Met de vakken die ik laten vallen heb maar 5 examens (en stage). De eerste 2 zijn geweldig gegaan en voor de volgende heb ik 6,6 en 4 dagen. Perfect dus! Ik kan alles op mijn gemakje doen, wat genieten van het goede weer en de rust, mijn tijd nemen voor de diertjes. Woensdag heb ik het volgende, Pathologie ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 8:12 am

Hylke! wat super!
geniet ervan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 9:13 am

Super dat het nu beter gaat! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:14 am

Allez, morgen vroeg op..

Ik heb met Kim geregeld dat alle syrtjes die nu in de opvang zitten, om de beurt een week tot 2 weken bij mij op knuffeltherapie komen..
Zo kennen we ze ook beter, kunnen we ze beter herplaatsen..

Morgenvroeg Timon dus gaan ophalen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:28 am

Wat leuk! Hopelijk vinden die dan ook allemaal snel een huisje! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 17 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 17 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 26 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: