BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Lieve, kleine Jenna

Ga naar beneden 
+8
Natalie G
Pip-squeak
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
12 plaatsers
AuteurBericht
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimedo mei 09, 2013 4:49 am

Dinsdag 30 april werd je mij afgenomen, mijn lieve, mooie, kleine meisje.
Veel te jong, nog maar een jaar en een maand oud, en toch al afscheid moeten nemen. Ik had gehoopt toch iets langer van je mogen te genieten...

Ik weet nog goed de dag dat je bij me kwam, tijdens de exo in Houten. Ik zat midden in een van de moeilijkste perioden van mijn leven, en jij was er daar voor mij. Met je knuffeltjes, je likjes en je schattige snoet. Jij wist een glimlach op mijn gezicht te toveren en mijn leven weer een beetje kleur te geven.

De week erna was jouw eerste beurs, Beestjes en Baasjes. Emily had een stoffen treintje mee en ik kocht het voor je. 3 dagen lang heb je vanuit je veilige, stoffen huisje die vreemde omgeving bekeken en sindsdien was jij DE rat om mee te nemen naar beurzen. Met je overmatig groot knuffelbaarheidsgehalte en je kennis over het hanteren van mensen.

Lieve, kleine Jenna Image7gh

Je ging overal met me mee, je was echt meer dan een rat voor me. Maar uiteraard had je wel alles wat een rat nodig had. Een giga kooi, veel speelgoed, lekker eten en uiteraard heel veel vriendinnetjes. Eerst had je enkel Jane, maar daarna kwamen Lara en Lisa en al snel volgde een heuse groep waar jij de baas bij was. Mijn knappe alfa dame.
Na Keera's aankomst was zij duidelijk jouw beste vriendin. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Keera qua gedrag bijna een evenbeeld van je is geworden. Je was haar grote voorbeeld, ze volgde je overal. Het was dan ook duidelijk hoeveel verdriet ze had na jouw vertrek..

Lieve, kleine Jenna Image22q

In september kreeg je dan ook je eerste en laatste nestje. Ik wou baby Jenna's, en ik kreeg ze. Aiki en Anais bleven hier wonen en missen je nu verschrikkelijk. Ze verwachten beiden een nest. Het doet pijn te weten dat je dat niet meer zult meemaken..

Lieve, kleine Jenna Image51za

En na een jaar, de dag na de Exo in Gent, leek het niet goed met je te gaan. Je sprong dan wel vrolijk in m'n armen bij aankomst, maar je lichaam zag er minder vrolijk uit. Je kampte met een baarmoederprolabs, dus belde ik meteen dierenarts Ken op. Hij gaf me de inlichting over hoe ik dit kon oplossen, maar het werkte niet. Maandagmiddag werd je in de praktijk verwacht, met het idee dat alles goed zou komen..

Maar niets kwam goed.. De prolabs werd niet, zoals verwacht, door een baarmoederontsteking veroorzaakt. Maar door een tumor. De tranen stroomden al sinds de voorgaande avond over m'n gezicht, maar nu moest ik die verschrikkelijke keuze maken. De keuze je te opereren, maar je te laten slapen als het niet verholpen kon worden.
En dat werd het ook.. Dinsdagochtend kreeg ik te horen dat je hele baarmoeder en darmen overgenomen waren door die vreselijke tumor, en dat ik je niet meer zou kunnen ophalen.

Lieve lieve meid, ik hoop de juiste keuzes gemaakt te hebben.
En vergeet niet, door mij wordt je nooit vergeten <3 Mijn Jenna <3 Slaapzacht, lieve rat.

Lieve, kleine Jenna Image14t
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimedo mei 09, 2013 8:21 am

Nogmaals héél veel sterkte met het verlies van jou o zo mooie en lieve Jenna!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimedo mei 09, 2013 9:18 am

Heel veel sterkte Sharon Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimevr mei 10, 2013 1:43 am

Heel veel sterkte met het verlies Sharon!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimevr mei 10, 2013 1:51 am

Bedankt! Deed wel goed, zo alles nog eens van me af kunnen schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimevr mei 10, 2013 5:41 am

Het was een ongelooflijk diertje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimevr mei 10, 2013 10:36 pm

Nogmaals heel veel sterkte meid! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:42 am

Nogmaals veel sterkte, ze heeft het goed gehad bij jou..
Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:49 am

Heel veel sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimeza mei 11, 2013 3:43 am

Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van jou lieve en mooie Jenna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimeza mei 11, 2013 3:49 am

Bedankt allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Louisee

Louisee


Vrouw Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 32
Woonplaats : Gent

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimeza mei 11, 2013 6:29 am

Wat een schatje! Heel veel sterkte!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimeza mei 11, 2013 8:50 pm

Hel erg veel sterkte! Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Souris

Souris


Vrouw Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 12-05-13
Leeftijd : 48

Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitimezo mei 12, 2013 2:48 am

Nogmaals dikke knuffel voor jou, sterkte met het verlies van Jenna Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lieve, kleine Jenna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve, kleine Jenna   Lieve, kleine Jenna Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lieve, kleine Jenna
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lieve Arizona...
» Lieve Lumi
» kleine dikstaartjes!
» Slaap wel mijn lieve Barney

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: In memoriam-
Ga naar: