BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Lieve Arizona...

Ga naar beneden 
+3
hylke
Els
Kayleigh
7 plaatsers
AuteurBericht
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitimedi mei 14, 2013 6:21 am

Lieve lieve meid van me...

Ik weet het nog goed hoe je bij me kwam. Toen ik cavia Mr. Biggles naar de opvang bracht omdat ik met die hobby ging stoppen, zag ik daar ook een heleboel ratjes zitten. Zoveel leuke snoetjes, waaronder de jouwe en die van je zusje. Na een tijd met jullie in mijn hoofd gespeeld te hebben, ging ik terug naar de opvang. Het was al even geleden, dus grote kans dat jullie er niet meer waren, maar dat was wel het geval. Helaas had jouw zusje een wond aan haar staart en mocht niet verhuizen, maar jij gelukkig wel Very Happy Thuis gelijk de intro gedaan met de andere meiden en je werd zo geaccepteerd. Je was heel onderdanig en de rest vond het al gauw goed en je hoorde er helemaal bij I love you Na wat denken kreeg je de naam Arizona. Je had zo'n zonnige kleur, dus dat paste heel goed bij je. Je was geen meisje die ontzettend veel van aandacht hield, maar dat werd wel steeds meer. Je was heel nieuwsgierig, dus kijken kwam je altijd. Ik zal jou herinneren als een lieve rustige meid, die nooit een vlieg kwaad zou doen. Je was vriendinnen met iedereen, maar wat ik zo lief van je vond is dat je altijd bij de oudjes/zieke op de grond ging liggen ook al hield je van je hangmat I love you

Er is eigenlijk nooit wat met je geweest, totdat er pus uit de vulva kwam. Die woensdag ervoor beet je me flink. Dat vond ik al vreemd, maar ik kon niks aan je zien dus ik dacht dat je last had van de warmte. Zondag zag ik dat er pus uit de vulva kwam. Maandag morgen heb ik gelijk gebeld en je kon gelijk geopereerd worden. Wat een opluchting... De hele dag in spanning gezeten. Gelukkig ging de operatie goed en je mocht al snel naar huis. Toch had ik niet een compleet opgelucht gevoel... Ik had al een slecht gevoel voor de operatie. Diep van binnen wist ik dus dat je het toch niet ging halen. De volgende paar dagen bleef je slecht. Die vrijdag ben ik naar de DA terug gegaan, want ik vertrouwde het niet. De DA zei dat je er niet uitzag alsof je het weekend niet zou halen en dat het wel goed zou komen. Maandag was je inderdaad wat beter. Oh wat was ik blij! Eindelijk vooruitgang! Het ging langzaam, maar beetje bij beetje leek je beter te worden. Dit weekend had ik zoiets van 'volgens mij hang je weer vast...' Ik had voor mezelf al gezegd dat je maandag naar de DA zou gaan. Helaas trof ik je maandag morgen minder leuk aan Sad Je had een flinke terug val gehad. Die avond heb ik je laten gaan. Het was beter zo hè meid Sad

Lieve zonnige meid van me, rust zacht! Ik ga je heel erg missen en de rest ook.
Veel plezier op de bridge en ik zie je op een dag weer terug. Ik hou van je!

+/- juni 2011 ~ 13 mei 2013

Lieve Arizona... IMG_2422-1_zpsc153984c

Lieve Arizona... IMG_9014_zps0f5ebc70

Lieve Arizona... IMG_8124

Lieve Arizona... IMG_7617_zpsd3d6676c
Terug naar boven Ga naar beneden
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitimedi mei 14, 2013 6:25 am

Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van jou lieve en mooie Arizona Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitimedi mei 14, 2013 6:33 am

Sterkte! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitimedi mei 14, 2013 6:37 am

Heel veel sterkte met dit verlies! Jammer dat ze een terugval had toen het net wat beter ging. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitimedi mei 14, 2013 6:43 am

Sterkte!! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitimedi mei 14, 2013 7:51 am

Heel veel sterkte met het verlies van deze dame
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitimedi mei 14, 2013 8:24 pm

Heel erg veel sterkte met dit verlies!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitimewo mei 15, 2013 5:48 am

Dankjewel allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lieve Arizona... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Arizona...   Lieve Arizona... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lieve Arizona...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lieve Lumi
» Lieve, kleine Jenna
» Slaap wel mijn lieve Barney

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: In memoriam-
Ga naar: