BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Dagboek van Syrtje Wolfgang

Ga naar beneden 
+5
icegirl
Ikkimausi
Kayleigh
Sharon
Pip-squeak
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:17 am

Ohnee! dat is echt gwn een Einstein-hamster!! Shocked

Damn!

En ik bedoel om hem te kunnen vangen om te knuffelen enz, z'n radje ging er enkel uit als het zo storend werd dat ik bang was dat m'n ouders ervan zouden wakker worden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:21 am

Hahaha, ik hou dan het rad tegen en hij probeert dan verder te lopen. Dat lukt dan niet en dan kijkt hij zo lief naar mij en dan pak ik hem. I love you
Hij houdt echt van in zijn rad lopen, hij is nu nog bezig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:23 am

Ja, dat vindt hij wel leuk.. Very Happy
En zo bekokstooft hij al z'n geheime superplannen..
De stiekemerd! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:25 am

Haha idd, ik ben benieuwd met wat hij allemaal nog gaat afkomen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:36 am

Een tijdmachine, aangebreven door hamstervoer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:39 am

Hahaha, wie weet! Zou wel cool zijn en dan wil ik die ook wel eens gebruiken Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:42 am

Je gaat die wss ooit nog eens per ongeluk wegdoen, met de bak uit te kuisen..
Of iedere keer de beginselen ervan, zodat het nooit afgeraakt..
Arme Wolfje..
Zo z'n best doen en omdat wij vinden dat een hok proper moet zijn, geraakt z'n levenswerk misschien nooit af! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:48 am

Oei, misschien moet ik de kooi dan maar niet uitkuisen, dan zal hij ook niet zo blij zijn, maar dan gaat z'n levenswerk niet kapot!
Straks leeft hij helemaal tussen het voedsel met zijn extreme verzamelwoede.. Razz
Tis toch een arm schaapke eh, zo hard werken. En voor wat? Voor niets.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimema jun 10, 2013 9:39 am

Liefste dagboek

Na van de schok van gisteren te zijn bekomen door alle stress enzo van mij af te rennen, ben ik weer een paar oplossingen verder. Ik heb vandaag een beetje eten verzameld en deze keer ligt het niet meer in de hoekjes van mijn huis, maar achter mijn fitnesstoestel! Ik dacht in mezelf dat ze daar toch nooooit achter zou komen, straks ben ik weer al mijn eten kwijt en moet ik weer naar boven om wat uit het voorraadbakje te halen.

Mooi wel dus, daarnet moest ze perse mijn toestel eens optillen en toen was ik met een onschuldig koppie aan het kijken. I love you Ik hoop dat ze het niet gezien heeft en aan mijn gezichtsuitdrukking kan ze zééker niks gemerkt hebben. Wink

Om toch maar het zekere voor het onzekere te nemen heb ik me daarnet nog laten verwennen met lekkere hapjes. Ik ben zo slim geweest om ze in mijn wangzakken te steken zodat ik op z'n minst nog tot morgen rondkom. Ik beschouw de hapjes als een soort schadevergoeding voor mijn verdwenen voorraadjes. Smile

Nu ben ik weer aan het fitnessen om al die extra grammen van al die lekkere hapjes van de afgelopen dagen er af te lopen en ook natuurlijk om nieuwe ideeën en oplossingen te zoeken. Very Happy

Ik kijk ernaar uit om morgen nog eens op onderzoek te gaan in de badkamer, het is nu al van gisteren geleden.. en ooit zal het me lukken om op die grote handdoeken of op die gladde muur naar boven te klimmen, daar ben ik zeker van! Misschien moet ik iets uitvinden waarmee ik op muren kan lopen zonder eraf te glijden Idea Nog iets om over na te denken tijdens dat ik aan het sporten ben. Smile

Dag liefste dagboek!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 11, 2013 4:47 am

Hahaha! je hebt em door! xD

De kleine professor! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 21, 2013 9:54 am

Liefste dagboek


Effe geleden heb ik voor het eerst een ander harig, groot beest ontmoet. Het bleek een hond te zijn en de naam Cayenne te hebben. 'Yennie', zoals mijn mens soms zegt, bleef maar naar me kijken dus toen ben ik heeeel traag in mijn radje gaan stappen zodat ze me hopelijk toch niet zou opmerken. Echt in slow motion. En ze bleef maar kijken.
Toen werd ik heeel voorzichtig uit mijn huis gehaald en bleef Cayenne maar naar mijn huis staren precies dat er nog iemand in mijn huis zou zijn. Vreemd, ze zou toch ondertussen al moeten weten dat ik daar alleen woon confused
Toen werd ik heel heel voorzichtig op de rug van de hond gezet en ze deinsde terug voor mij, vreemd haha. Nog nooit meegemaakt dat iemand bang/geïntimideerd is door mij. Laughing


Nu komt de hond nog regelmatig een kijkje nemen als ik slaap en als ik wakker ben kijk ik haar altijd met een doordringende blik aan en zij mij. cherry
Aan de buitenkant van mijn huis is ze precies niet bang van mij, maar als ik in haar buurt komt, piept ze wel anders Razz


Dit was wat ik even wilde zeggen,
Tot de volgende keer liefste dagboek!


Vandaag de muisjes op de foto gezet, dus dan moest Wolfje er ook maar aan geloven. Laughing

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 O94had

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 2rmo7xd

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 1iyl9x
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 21, 2013 1:25 pm

Maar wat ziet hij er goed uit! Very Happy

Hij doet het precies goed, hier iedere keer als de hind in de buurt kwam werd hij echt ontzettend bang.
Verstijfde helemaal en begon pas enkele minuten nadat ze weg was terug te bewegen.

Dus goed oppassen dat je hem zeker nu nog niet te lang aan een stuk door blootstelt aan een hond.
Stapje voor stapje voorzichtig opbouwen Smile

Maar dat in slow motion was ik al vergeten, B-syr hier doet zoiets niet snel Very Happy

Ik ben blij dat het verder gewoon zo goed met hem gaat dat het te saai wordt om neer te typen Very Happy
Zo hoort het!Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimevr jun 21, 2013 6:51 pm

Wat een schatje is het toch!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 22, 2013 5:38 pm

De hond is hier ook nooit lang omdat het me ook niet goed lijkt als Wolfje te veel stress zou krijgen van haar aanwezigheid. Meestal moet ik Cayenne wel letterlijk de deur uit duwen. Laughing
Ik let er natuurlijk wel op. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 22, 2013 6:36 pm

dacht ik wel Smile

En ik ken dat, Milla moet ik hier ook altijd met moeite buitenwerken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallecia

Fallecia


Vrouw Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent/ Sint-Truiden

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 22, 2013 7:08 pm

och, wat een cutie!
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 23, 2013 12:17 am

Zo mooie foto's!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 18, 2013 2:44 am

Hey, hier ben ik weer! Deze keer met een kleine foto-update!

Hier ben ik, wakker gemaakt door een groot zwart ding dat in mijn kooi kwam hangen.

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Ljv5w

Hier zat ik vast met mijn kont toen ik op excursie in een grot was. Laughing

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 2w7h7hk

En raad eens? Het is me gelukt! Natuurlijk, zo'n dikke kont heb ik nu toch ook weer niet! Wink

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 6en5l4

Nog een laatste foto van... mij natuurlijk! *le me in paradise Very Happy

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 E0jz13

Dit was het, tot de volgende keer maar weer!


Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 18, 2013 2:46 am

Oh wat een luxeleven heeft hij toch!! Geweldige foto's!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Gesponsorde inhoud





Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagboek van Syrtje Wolfgang
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wolfgang
» Dagboek van Rusje Ini
» Dagboek Sinaï Stekelmuisjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: Hamsters :: Algemeen-
Ga naar: