BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Dagboek van Syrtje Wolfgang

Ga naar beneden 
+5
icegirl
Ikkimausi
Kayleigh
Sharon
Pip-squeak
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 24, 2013 7:50 am

Gekke Wolfgang. Ik hoop dat Natalie voorbereid is op z`n capriolen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 24, 2013 7:54 am

Wink dat heeft hij me heel specifiek opgedragen om dat letterlijk zo te typen, ik had geen keus.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 24, 2013 8:01 am

Haha, wat lief I love you

Kim, ik hoop het ook en ik zal mijn best doen Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 24, 2013 8:04 am

Oh dat lukt wel, en als je iets fout doet, gewoon heel veel je excuseren en een dikke knuf geven, dan vergeeft ie het je zo! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 24, 2013 8:09 am

Goed om dat te weten, hij is precies en heel lief hamstertje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 24, 2013 8:25 am

de liefste! Eerlijk! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 7:59 pm

Oke, ik wou net aan Natalie zeggen dat Wolfgang de laatste 2 dagen enorm rustig was, in z'n kooi alles normaal, maar vanaf je hem pakte, werd hij helemaal een lappenpop..?
Zeer vreemd.
Ik begon al te denken dat hij verstijfde van angst ofzo, maar blijkbaar is dat niet.

Ik zette hem in de zetel, wat nu een klein weekje geleden was.
Hij verstijfde precies, maar dat duurde blijkbaar niet lang, na 2 min hoorde ik een kleine plof.
-.-

Ik kijk en ja, hij zit onder de zetel.
dus, ik 5min met de zetel schuiven totdat ik hem te pakken krijg (hij was niet verstijfd van angst, hij vond het volgens mij een geweldig spelletje) ><

Heb ik hem, zet ik hem in een deken gewikkeld in de zetel (wordt hij normaal rustig van) en ben bezig met de zetel terug te schuiven.
Voel ik ineens een zachte plof op m'n voet en zie ik dat klien krapulletje doodleuk terug onder de zetel wandelen...
dat hij daar maar even blijft nu..
Avonturiertje.. Grumbl..

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 8:34 pm

Aaaaaah!
heb ik hem eindelijk onder de zetel uit en onder de salontafel, (wat niet moeilijk is om hem daaruit te krijgen) zet ik de zetel terug..
En kijk ik onder de salon tafel, heeft hij weer kans gezien om onder de zetel te geraken!
Rolling Eyes
Natalie, tis ne clown ze.. amaaai Laughing

Ik heb em!!! Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 8:42 pm

Laughing Zot, maar leuk beest Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 10:50 pm

Idd, en hij is heel kalm, zelfs als hij wegrent is het nog op z'n dooie gemakje..
Wie weet is hij een rekenwonder en kan hij de minimum snelheid berekenen die nodig is om me nèt te snel af te zijn iedere keer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 10:51 pm

Haha, waarschijnlijk Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 11:17 pm

Hahaha, wat lief! I love you
Ik zal dus goed op mijn hoede moeten zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 11:22 pm

Kleine dondersteen Very Happy
Je gaat hem missen he Emily.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 11:25 pm

Ja, maar hem af en toe gewoon de stouterik laten zijn, is niet erg.
Tot nu toe heeft hij nog nooit ergens aan geknaagd ofzo en hij is al vaak een uur los geweest in een kamer, dus dat valt best mee Smile

Je gaat weg zijn van hem, dat weet ik zeker Very Happy

En ja, ik ga hem zooooo missen.. Sad
Maarja, hij heeft een goede thuis e dan kan ik me richten op alle andere schatten die een nieuw thuisje en wat meer zelfvertrouwen moeten krijgen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 30, 2013 11:41 pm

Haha, stouterik en braaf tegelijkertijd. Smile

Van mij mag je hem ook altijd komen bezoeken of ik wil je wel foto's sturen enzo. Ik zal ook zeker af en toe wat van zijn avonturen hier posten. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 31, 2013 12:03 am

Oh, dat zou super zijn, dankje! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 01, 2013 1:45 am

Vandaag ben ik Wolfgang gaan halen en het is echt een schat! I love you

Dankje Emily voor hem zo lief te maken en ervoor te zorgen dat hij tot hier is geraakt! Very Happy

Hey liefste dagboek!

Groot nieuws te melden over wat er mij vandaag overkomen is.

Ik was op stap met het mens, ze had me al gezegd dat ik mijn gouden mandje had gevonden en vandaag ben ik dus verhuist! Ik was rustig in mijn rode doosjeshuis aan het slapen tot het mens me eruit haalde. Ze gaf me aan een ander mens, mijn mens, heb ik begrepen. Ik probeerde in de mouw van mijn mens te kruipen omdat ik stiekem toch een beetje bang was. Toen werd ik in een bakje gezet met mijn vertrouwde rode doosjeshuis. Smile
Ik ga het mens wel missen.. Ze heeft tenslotte met liefde voor me gezorgd in een moeilijke periode en gaf me echt wat ik nodig had en wat ik wilde. Via deze weg wil ik haar nog eens bedanken voor wat ze allemaal voor mij heeft gedaan! Wink

Na een rit van een uur en een half kwam ik aan bij mijn mens haar huis. Ik werd meteen bekeken door 5 paar ogen die me meteen wouden opnemen en knuffelen. Ik vond dat best wel een beetje eng, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ze er niet eng uitzien.
Mijn mens wou nog snel een paar fotootjes van me trekken, dus hing ik de deugniet uit en zat ik nooit stil. Ik probeerde ook omhoog te klimmen op de rand, maar ofwel schoof ik eraf, ofwel werd ik gepakt. Razz

Daarna mocht ik eindelijk mijn nieuwe huisje gaan inspecteren! Ik heb in elke hoekje gekeken, je weet maar nooit wat je tegen komt in een nieuw huisje. Gelukkig was het veilig en was ik alleen. Ik ben dan maar meteen daarna het rad gaan inspecteren, want ja dat moet ook gebeuren he. En het werkt tip top! Toen ik verder inspecteerde zag ik dat mijn rode doosjeshuis er ook is en oh mijn grote mat met print is er ook! Wat ben ik blij om toch nog iets te vinden dat me bekend voorkomt cheers

Toen ik naar buiten keek, zag ik dat ik niet alleen was, er staan nog andere huizen in mijn mens haar huis! Er zitten zo van die kleine beestjes in met zo een vieze lange staart! Ugh, geef mij maar mijn eigen kort schattig staartje! Er zijn ook rare beestjes die heel klein zijn, zo een paar centimeters en die zitten heel de tijd onder water. Vreemd, verdrinken die dan niet?! Smile
Nu ik alles geïnspecteerd heb en besloten heb dat het allemaal heel oké is, ga ik denk ik een tukkie doen achter het rad, zodat ze me straks zal moeten zoeken Laughing Of ik ga nog wat in mijn print-mat slapen en er gaten in maken, fantastisch toch, gaten maken? Very Happy

Tot volgende keer lief dagboek!

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 01, 2013 3:06 am

Ooooooh!! Dankjewel Very Happy

En fantastisch leuk! Very Happy
<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimema jun 03, 2013 6:23 am

Hallo dagboekje van me

Vandaag ben ik voor het eerst een dag alleen in mijn nieuwe huisje moeten blijven. Ik moet zeggen dat ik dan toch wat meer rust had en ik heb me prima vermaakt! Very Happy Ik heb wat eten in een hoekje van mijn huis gezet voor in tijden van nood. Je weet tegenwoordig nooit en nu ben ik zeker dat ik een voedselvoorraadje heb liggen. Verder heb ik nog wat aan mijn favoriete hangmat geknaagd. Tegenwoordig is dat één van mijn favoriete bezigheden. Enja, tuurlijk heb ik ook veel geslapen Sleep .

Deze ochtend heb ik ook aan mijn mens getoond wat ik kan, ik ben dan in mijn rad gaan lopen en volgens mij vond ze het leuk om te zien dat ik de door haar gekochte fitness-spullen in gebruik neem. Smile

Ze heeft me ook laten weten dat ik straks nog eens die grote betegelde kamer, ik geloof ‘de badkamer’ mag gaan onderzoeken, ik heb er zin in Very Happy

Doei doei!

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimema jun 03, 2013 6:48 am

Oh leuk! veel plezier in de 'badkamer' kleine cutie<3
En echt leuk geschreven Natalie! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 09, 2013 9:51 am

Dankje!

Moet ik zijn kooi elke week of elke 2 weken uitkuisen? Ik heb gelezen dat omdat hamster niet veel drinken en dun niet veel plassen, dus ook de kooi niet zo vuil maken, het maar om de 2 weken moet of kan. Ik heb de kooi dan toch maar vandaag uitgekuist (een week geleden is hij hier aangekomen) en dan ben ik zeker dat hij niet te lang in de kooi zit zonder dat de bodembedekking vervangen wordt . Smile

Liefste dagboek

Ik zou je vandaag wat willen vertellen over de nieuwe ideeën die ik opdoe ’s avonds wanneer ik fitness in het mega-leuk-rond spul. Very Happy

Ik ben op het idee gekomen om in elk hoekje van mijn huis een voedselvoorraadje aan te leggen. Idea Zoals je wel weet deed ik dat al, maar dan enkel in 1 hoekje. Ik dacht zo, je weet maar nooit wanneer mijn mens wat voedsel van me steelt ofzo..

Toen ik op een andere avond aan het fitnessen was, dacht ik ineens, wat als ze al mijn voedsel wegneemt? Dan heb ik niets meer! Surprised Dus nu maak ik elke dag nieuwe hoopjes in elke hoek en elke avond ga ik dan de hoekjes af en steek ik zoveel mogelijk in mijn wangzakken! Dat kan ze me niet afpakken! alien

Maar vandaag werd ik uit mijn kooi getild en in een bakje gestoken. Hetzelfde bakje waar ik in werd gestoken om te verhuizen. Ik kreeg de schrik van mijn leven en ik dacht dat ik weer ergens anders heen moest. Nou gelukkig toch niet en na een 20 minuutjes mocht ik terug in mijn huis. Ik merkte vrijwel meteen op dat mijn tapijt vervangen was! Ik ging dan zo snel mogelijk naar mijn hoekjes kijken en ik merkte dat mij hoopjes weg zijn!! affraid

Wat moet ik nu doen?? Gelukkig had ik mijn wangzakken wel a grotendeels gevuld, dus voor vandaag nog geen probleem, maar morgen zal ik toch veel nieuw eten moeten gaan bijeenscharrelen. Om van de schrik te bekomen en rustig te kunnen nadenken ben ik weer gaan fitnessen, want zo kan mijn mens me moeilijk oppakken als ik blijf rennen Laughing , en ga ik nog eens goed alles overpeinzen om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt. scratch

Tot volgende keer, lief dagboek!


Laatst aangepast door Natalie G op zo jun 09, 2013 10:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 09, 2013 9:56 am

Hahahaha! geweldig! xD

En je hoeft het hok niet zo vaak uit te kuisen hoor.
Kijk wekelijks gewoon eens na, als er smerige hoekjes zijn, neem dat vuil daar dan weg en doe er een beetje nieuw strooisel in Smile

En dan moet je zelf maar zien, is het na 2 weken algemeen al vuil doe je het dan al, anders is na 3 weken ook goed Smile

En dan vond hij het toch spannend, de verhuis.. xD
Het schattig ventje! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:00 am

Oke, handig om te weten. Smile

Hij is weer in z'n rad aan het lopen Razz Zo rond 10u begint hij daarmee en dat duurt soms wel even. Hij heeft geluk dat ik niet zo vroeg ga slapen. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:03 am

Oh ik viste gewoon het rad eruit, terwijl hij er nog in zat, z'n kopje dan; Huh? Kan ik zelfs vliegen in dit ding??
xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:13 am

Haha, dat kan ik ook doen natuurlijk, maar hij zit echt elke avond in dat rad en ik heb nog niet gemerkt dat hij dat overdag doet. Dus wil ik dat niet van hem afnemen. Tenzij ik vroeg wil slapen (wat zelden gebeurt Razz ) of het me echt zou storen.. Anders mag hij gerust zijn gangetje gaan. Smile

Hij had eergisteren ook eten in zijn rad verzamelt en die avond toen hij erin wou lopen, merkte hij dat het stroef ging. Hij zetten een paar stapjes en er rammelde een hele boel onder zijn kont. Dus ik heb het er maar uitgehaald voor hem. Razz
Het grappige is ook dat dat voedsel ongeveer per soort per kleine hoopjes naas elkaar was neergelegd in z'n rad. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboek van Syrtje Wolfgang   Dagboek van Syrtje Wolfgang - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagboek van Syrtje Wolfgang
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wolfgang
» Dagboek van Rusje Ini
» Dagboek Sinaï Stekelmuisjes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: Hamsters :: Algemeen-
Ga naar: