BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 6:35 am

Vind ik ook we hebben hem niet nodig, hij zoekt het maar lekker uit
met zijn forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 6:41 am

Nou inderdaad, ik heb het ook helemaal gehad met die nieuwe beheerder op het MF.

Hier heeft hij ook zelf om gevraagd.



Sharon complimenten over het forum!
Ziet er heel erg goed uit, top!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 6:44 am

Dankjewel, altijd leuk om te horen Very Happy Hopelijk kan het hier zo druk en gezellig blijven ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 7:46 am

Amai ik ben even weg bij mijn oma, lekker stuk taart gegeten en zitten jullie al aan pagina 4! Very Happy

Wat ik ook handig vind aan de smileys is dat je niet naar volledige bewerker moet gaan voor alle smileys te zien! :thumbs: (is er een smiley voor 'goed bezig zijn? iets met een duim omhoog of ja knikken ofzo? )

Over het MF, vind ik gewoon dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen en de leden op z'n minst kan inlichten over hoe het met de beveiliging zit enzo. Hij lapt er gewoon helemaal zijn laars aan...

Verder vind ik dit forum nu al heel gezellig en het geeft ook een goed gevoel vooral omdat het hier nog niet zo druk is en hier allemaal gezellige toffe mensen zitten. Smile
Het is hier zo lekker knus. farao
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:22 am

Zal ervoor kijken ^^

MF heeft weer een nieuwe admin.. maar opnieuw lijkt het me iemand die gewoon een goed draaiend forum wil bezitten en niets van muizen afweet... maar goed, mijn keus daar staat vast, actief posten doe ik niet meer daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:27 am

Ook weer jammer dat hij er niks van gemeld heeft, volgens mij durfde hij zijn hoofd niet meer te laten zien daar Rolling Eyes . Het is in ieder geval wel iemand die communiceert met de leden, maar waarschijnlijk wel weer niets met muizen heeft.. Het lijkt mij ook een stijve kerel en door zijn bericht te lezen, vind ik het daar nu zo formeel voelen.

Ik zie nog wel of ik daar nog veel ga posten, maar ik vind het in ieder geval hier nu al veel gezellig en fijner en blijf ik toch ook zeker hier komen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:28 am

Ben toch erg nieuwsgierig naar deze terwijl Henk die interesse niet echt wekte.
Maar hier is het gezelliger Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:35 am

De nieuwe beheerder klinkt ook wel heel overtuigend en ik vind wel dat het lijkt dat hij het ook serieus en goed wil aanpakken. Met zijn 2e bericht krijg ik toch een beter gevoel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirrrti

Kirrrti


Vrouw Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Den Haag, Nederland

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:40 am

Ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken. Ik hoop dat dit een goede beslissing is geweest, maar het is jammer dat het weer een 'buitenstaander' is. Maargoed, wie weet valt het allemaal mee en wordt dit dan alsnog de 'stille beheerder op de achtergrond'. We zullen het zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:42 am

Ik vind het in ieder geval al een verbetering omdat de nieuwe beheerder tenminste goed communiceert met ons, maar eerst maar eens afwachten of hij ook gaat doen wat hij zegt dat hij gaat doen en of de communicatie zo goed blijft. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:59 am

Wow, het gaat hier voorlopig echt hard! Dit forum is nog geen week oud en er zijn al meer dan 650 berichten en 32 leden en er was een moment dat er 28 leden online waren! What a Face
Het BKDV forum is goed bezig! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:02 am

Een nieuwe beheerder??? Nu al... Misschien beter.. Maar zou iemand een berichtje willen neerzetten dat ik nog steeds niet op de site kan ?? Ik baal hier echt enorm van !!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:05 am

Misschien lukt het via deze link? http://www.muizenforum.be/
Anders wil ik wel een berichtje plaatsen voor je.
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:07 am

Nee lukt ook niet.. Bedankt alvast Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:11 am

Ik heb een berichtje geplaatst met die foto erbij van wat je te zien krijgt als je op het forum wilt gaan. Hopelijk kan hij er iets aan doen. Smile Er zijn nu ook namelijk veel problemen met de beveiliging waardoor er veel spamberichten van buitenaf over komen te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:13 am

Lukt het echt niet? Hij zegt net dat dit al verholpen zou moeten zijn. Misschien moet je nog eens via google proberen?
Terug naar boven Ga naar beneden
-Chantal-

-Chantal-


Vrouw Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 11-05-13

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:16 am

Ik zie het allemaal wel wat daar gaat gebeuren. Tot die tijd houd ik me wel wat gedeisd daar. Ik ben blij dat een groot deel van de gezelligheid hier naartoe is verhuisd. En mocht het muizenforum weer opgekrikt worden qua sfeer dan vind ik het niet erg om op meerdere fora te zitten Wink

Ik hoop dat de nieuwe beheerder van aanpakken weet. Prima als het een nieuwe beheerder is als hij het maar in goede banen weet te leiden
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:39 am

Ik kan er nog steeds niet opkomen.. Ook niet via google.. Zal mijn laptop eens opnieuw opstarten..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:48 am

heeft geen enkele nut Sad kan er dus nog niet op
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 10:54 am

Ik (en Chantal) heb het nog even extra gezegd, maar hij is nu niet meer online dus zal je nog even moeten afwachten tot iemand je hier op de hoogte stelt van zijn antwoord en tot hij eerst een antwoord gegeven heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
jacyntha

jacyntha


Vrouw Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : oldenzaal

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:23 pm

Hallo dames!
Ook ik ben hier nou van de partij!

Sharon, super mooi forum!
Goed overzichtelijk, en geweldig dat het voor meerdere knagers is,!
Blijf hier zeker rondhangen! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 8:45 pm

Gezellig Jacyntha! cheers


Ik ben wel heel erg benieuwd wat de nieuwe beheerder op het MF allemaal van plan is..

Het ziet er in mijn eerste oogopslag naar uit dat hij wel moeite en tijd in het forum wil steken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 8:58 pm

Natalie G schreef:
Ik (en Chantal) heb het nog even extra gezegd, maar hij is nu niet meer online dus zal je nog even moeten afwachten tot iemand je hier op de hoogte stelt van zijn antwoord en tot hij eerst een antwoord gegeven heeft.
Welke browser gebruik je? Al een andere geprobeerd of de cookies verwijderd en de chache gecleared?
Zou kunnen dat daar het probleem ook een stukje ligt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:07 pm

Ik zou echt niet weten hoe ik cookies moet verwijderen en chache moet clearen.. Maar op mijn tablet doet hij het ook niet.. Dus denk niet dat het heel veel uit maakt
Maar kan het proberen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitimeza mei 11, 2013 9:23 pm

Als hij het tablet niet doet zal het idd mss ook iets anders zijn, maar hangt af van de tablet Wink
Normaal gezien kan je bij de meeste browser je geschiedenid wissen, normaal gezien kan je daar uitgebreidere instellingen bij kiezen en zo de coekies en cache mee laten verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 3 van 35Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: