BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:50 am

Natalie G schreef:
Ja, dat groen heeft iets fris en gezelligs Smile

Kan iemand me even zeggen waar de knop is om je te abboneren op iets? zodat je er mails van krijgt? Ik kan hem nu even niet vinden Wink

Rechts onderaan dit bericht kun je op abonneren drukken Smile
Onder 'ga naar pagina'


Laatst aangepast door Sharon op za mei 11, 2013 1:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Marieketje

Marieketje


Vrouw Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:50 am

Dat staat rechts onderin. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:51 am

En ik ben blij dat jullie het forum mooi en gezellig vinden Very Happy De blauwe knopjes van edit enz blijven normaal allemaal hetzelfde, maar dan in een groen kleurtje ook, zodat alles een beetje op elkaar aan sluit Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:52 am

Oh dankjullie! Ik kon hem even niet vinden (nieki: ik zoek die smiley ook Razz )


Laatst aangepast door Natalie G op za mei 11, 2013 7:33 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:56 am

Embarassed Tadaaaa Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 1:57 am

De smileys moeten idd ook nog aangepast worden Smile Dus ideetjes voor welke er moeten komen, zijn altijd welkom, dan plaats ik ze erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
nieki

nieki


Vrouw Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 11-05-13
Woonplaats : zuid-holland (nl)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:00 am

kon t niet laten, heb net weer even ingelogd op mf, ziet er goed uit en de berichten zijn blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:03 am

Wat een ellende dit weer.. Doordat het steeds veranderd heb ik momenteel heel veel last van mijn gewrichten, vooral mijn vingers, maar ook mijn ellebogen, knieën en enkels doen verschrikkelijk zeer Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:05 am

Als ik het mf wil openen krijg ik dit:
De alledaagse babbel - Pagina 2 Muizenforumdoethetniet

Zal het op mijn tablet eens proberen, maar denk niet dat ik er dan wel op kan....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:05 am

Auw Lianne Sad Dat is minder.. ik probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken en kijk gewoon af en toe eens snel naar de reacties daar. Maar ga er sowieso niet meer actief worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:07 am

Op tablet lukt het ook niet.

Maar vind het vooral makkelijk om foto's die ik daar al veeeeeel eerder heb geupload te kopieren om ze bijvoorbeeld hier te zetten of op het caviaforum.. Kan namelijk momenteel niet in mijn extern hardeschrijf komen waar al mijn oudere foto's op staan.. Sad Zoals baby foto's van Vanity die ik wou laten zien hier..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:13 am

Ik vind het ook leuk dat we hier over alle knaagdieren tegelijk kunnen praten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieketje

Marieketje


Vrouw Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:25 am

Sharon, wat betreft die smileys: waar kunnen we uit kiezen? Razz Ik vond die op het muizenforum op zich altijd wel leuker dan op het hamsterforum bijvoorbeeld. Maar die hier zijn ook grappig toch. Smile

Lianne, sterkte met de pijn! Sad Ik ben juist weer blij met dit weer omdat ik van warm weer dan weer last krijg. Maar als je met kouder weer last hebt is dat vervelender, want Nederland is toch vaker koud dan warm. Die boodschap die je krijgt als je het muizenforum wil openen kreeg ik gisteren ook steeds (ik heb toen 2 uur lang gedacht dat het forum eruit lag). Meer mensen hadden er last van, maar toen de beveiliging er weer op zat (die Henk er daarvoor had afgehaald), deed hij het weer. Blijven proberen zou ik zeggen. Neutral Vervelend hoor, die hele situatie daar!
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:33 am

Kan al sinds gister niet op het muizenforum..

En de pijn komt gelukkig niet doordat het koud is! Ik houd van die weer liever koud dan warm!! Geef mij liever een dik pak sneeuw dan 25 - 30 graden...
Maar omdat het weer zo veranderd van koud naar warm en dan weer koud heb ik er last van van..

Begrijp je het een beetje ?? What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 2:54 am

Marieketje schreef:
Sharon, wat betreft die smileys: waar kunnen we uit kiezen? Razz Ik vond die op het muizenforum op zich altijd wel leuker dan op het hamsterforum bijvoorbeeld. Maar die hier zijn ook grappig toch. Smile

Alle mogelijke afbeeldingen kan ik instellen Wink Wel liefst plaatjes zonder witte achtergrond, zodat ze mooi staan op het forum. Maar bv die van het muizenforum kan ik normaal ook hier plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Marieketje

Marieketje


Vrouw Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 3:12 am

Okee, nou mij maakt het op zich niet zoveel uit. Razz Die smiley dat een poppetje zijn arm om een ander poppetje heen doet (om te troosten) vond ik wel altijd handig. Maar verder vind ik deze leuk, weer eens heel wat anders (behalve dat die ''bounce'' niet vrolijk kijkt clown ).

Lianne, het is inderdaad vreemd weer, hopelijk heb je snel geen last meer! En wat die temperatuur betreft: helemaal mee eens! Met die hitte kan ik niks meer uitvoeren, bij alles zweet je en raak je over verhit. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirrrti

Kirrrti


Vrouw Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Den Haag, Nederland

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 3:28 am

Ja hoor, jongens! Ik heb het babbeltopic ook gevonden Very Happy Dus houd u vast, binnen no time zitten we alweer aan de 300 pagina's Wink

Ik ben best wel verdrietig om hoe het op het muizenforum gaat. Erg zonde dat één persoon dacht aan ons te kunnen verdienen, de deur in zijn neus kreeg en vervolgens de boel zo'n beetje loopt te vernachelen. Ik zit nog te dubben of er misschien een oplossing valt te bedenken, maar tot nu toe kom ik ook niet veel verder dan niets :S

Maar goed, genoeg gesipt. Ik ben nu hier Smile en het ziet er hier hartstikke mooi uit en ik zie al aardig wat bekende namen. Dus qua thuisvoelen zal dat hier ook wel vlot gaan Wink

Wel moet ik net als Nieki inderdaad even wennen aan dat ik nu op twee fora actief ben. Ben dat helemaal niet gewend joh! Ooit een tijdje geleden heb ik dat ook met het rattenforum geprobeerd, maar toen werd ik er gek van dat ik dingen twee keer moest vertellen, of ik vergat waar ik wat had gelezen enz. Zal nu ook wel even wennen worden, dus alvast excuses als ik me eens vergis! Wink

Ik ga weer even verder spieken wat voor topics hier allemaal al zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieketje

Marieketje


Vrouw Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 4:01 am

Het is ook jammer Kirti, het was onze veilige thuishaven en nu is het geen veilige plek meer. Maar ik vind het hier nu al helemaal leuk, dus dat komt ongetwijfeld goed! Smile

Ik was zelf lid van het muizen- en hamsterforum. Op het muizenforum vertelde ik álles en daar was ik heel vaak. Op het hamsterforum keek ik maar af en toe, omdat ik de mensen daar eigenlijk niet zo leuk vind (er zijn daar natuurlijk veel jonge kinderen die allemaal 10x hetzelfde vragen). Daarbij kon ik de foto's kan Pebbles ook gewoon op het muizenforum posten, dus dat was leuk! Very Happy En nu kan ik over al mijn diertjes op één forum praten (want voor Bam Bam is hier ook plek) dus dat vind ik leuk. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
-Chantal-

-Chantal-


Vrouw Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 11-05-13

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 4:16 am

Ik meld me ook!! Very Happy

Ik vind het ook heel jammer van het muizenforum.
Maar de spam en het ontbreken van reeds geplaatste berichten stoort mij enorm.
Heb er ook helemaal geen zin meer in.

Vond het wel raar want ik had vandaag foto's gemaakt van de baby muisjes en ik wilde ze plaatsen.. wat ik normaal natuurlijk altijd doe... maar nu heb ik ze alleen op m'n site gezet. Straks doe ik toch al die moeite voor niets als het weer gereset wordt.

Ik vind het forum er erg mooi uit zien Sharon!
Ook heel leuk dat dit een algemeen knaagdierenforum is zodat je van alles kan lezen, plaatsen en vragen Very Happy Toppie gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 4:18 am

Bedankt Chantal Very Happy
Ja ik heb daarom mijn huidige nestjes ook enkel hier geplaatst (ook eentje van jouw bonte dame trouwens. Prachtig diertje is me dat, en groot!), anders worden ze straks toch maar weer verwijderd. Want lieve Henk is te lui om het probleem op te lossen. Constant resetten is uiteraard gemakkelijker...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 5:35 am

Weet je ik heb toch zo een raar gevoel he, het zal wel nergens opslaan, maar
ik heb echt het gevoel dat die Henk van het MF er juist op zit te wachten, dat alle
lastige leden van zijn forum verdwijnen, dit zodat hij straks zonder gezeur het
forum naar zijn eigen hand kan zetten.

Hij weet dat we ons ergeren aan berichten die steeds worden verwijderd, hij weet donders goed waardoor dat komt, en toch blijft hij het gewoon doen.

Echt nogmaals mijn gevoel zal wel nergens opslaan, maar het blojft maar door mijn hooft spoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 5:39 am

Ik ben op 3 fora actief en dit wordt denk ik nummer 4 Laughing Ik heb daar geen problemen mee Razz

Qua smiley's mis ik deze: De alledaagse babbel - Pagina 2 Pompom_zps0e605515 De alledaagse babbel - Pagina 2 Smitten_zps30bc51c6
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieketje

Marieketje


Vrouw Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 6:00 am

Oh ik heb hongerrr! bounce We gaan zo lekker naar de Mac. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 6:06 am

Ik mis inderdaad ook wat hartjes-smileys! Very Happy Maar voor de rest wel leuke smileys Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 11, 2013 6:26 am

Zal ze er zo snel mogelijk bij plaatsen ^^
En Els, ik had net hetzelfde gevoel! Maar als hij het zo wilt, dat hij lekker probeert. Gezellig forum zal hij overhouden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 35Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: