BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:39 am

Uiteindelijk gaat er wss 1 van die hammies ook bij mij blijven.. ofwel het liefste moest ik weer eens verliefd worden, ofwel het moeilijkste dutske Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:48 am

Dat zal nog een moeilijke keuze worden dan! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimezo jun 09, 2013 5:41 pm

Wakker, op zoek naar de kalender die ik niet vind...
Seves komt Emily Timon ophalen, bijkomend voordeel is dat ik dan 1 kooi over heb en dus ook de laatste rus van de hele bende uit Gent apart kan zetten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimezo jun 09, 2013 5:50 pm

Mooi Hylke! Het PDT traject heeft ook heel veel voor mij goedgemaakt Smile Een beetje meer tijd en rust, zeker met nevenactiviteiten, kan wonderen doen!

Ik ben snel mijn anatomie nog eens aan het herlezen.. ik hoop zooooo hier door te raken deze keer want 500+ pag is soms iets teveel van het goede..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Fallecia

Fallecia


Vrouw Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gent/ Sint-Truiden

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimezo jun 09, 2013 8:41 pm

Sad: Examen patho laten vallen door zware oververmoeidheid en enorme huilbuien van faalangst (+halfziek).
Dus gisteren vroeg in mijn bed gekropen (na 2 dutjes te doen overdag omdat ik het Ă©cht niet meer aan kon) en besloten dat ik vandaag gewoon wat ging uitslapen ipv Patho mee te doen. Had voor het volgende vak (Bijzondere dieren; reptielen, knaagdieren, konijnen, vissen en roofvogels cheers ) ook maar 2 dagen.. dus het was ofwel patho gaan meedoen (met geen slaagkans in mijn ogen) en weer dood zijn voor het volgende vak (dus ook kans op herexamen) of de keuze die ik nu gemaakt heb. Smile
Hopelijk krijg ik er geen spijt van wel.. maar ik voel me voor de verandering toch eens wat wakkerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimezo jun 09, 2013 10:17 pm

Neel sterkte!
Ik hoop dat je nu zker slaagt voor het volgende vak..
Zo'n keuze maken is nooit gemakkelijk..

En Timon is goed aangekomen, heeft al op schoot een dutje gedaan terwijl ik z'n kopje zat te strelen <3
hij lijkt me zo al een ongelofelijke schat, alleen nog aan z'n springen werken en hem proberen iets minder bang te zijn van het opnemen zelf ^^

Tot voor zover al volledig weg van het ventje Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallecia

Fallecia


Vrouw Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gent/ Sint-Truiden

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 12:58 am

Inderdaad helemaal niet gemakkelijk Sad

En super van Timon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 1:04 am

Eigenlijk kan zo'n keuze volgens mij nooit kwaad.
Liever concentreren op 1 vak en daarvoor slagen, dan concentreren op beide vakken en het gevaar lopen voor beide te buizen.
Beslissing zelf is idd niet makkelijk, maar zal denk ik nooit kwaad kunnen. Liever alles wat spreiden en eventueel in de zomer tweede zit, dan alles in 1x te doen en de hele zomer ook weer mogen blokken.
Heb het indertijd ook mogen doen, heb toen wel het geluk gehad, dat het vak dat ik toen liet vallen zo slecht is gegaan bij ons hele jaar, dat de docent de punten naar boven moest trekken. Ik denk dat maar 2 man geslaagd waren oorspronkelijk van 110 of zo.
Dus ik was zo nipt gebuisd dat ik gedelibereerd werd aangezien het mijn enige 9 was van al mijn vakken.

Alvast succes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 1:38 am

haha knuffeltherapie kan bij jouw nooit slecht zijn Emily, weet je al hoevaak ik heb gedacht om mijn springers bij jou te dumpen tot ze een beetje leuk zijn Laughing
alhoewel ik een half wildje heb die je ook mag platknuffelen tot ze effectief braaf is.
Moet haar alleen nog vangen want ze is weer foetsie (nog maar voor de 5de keer ofzo) Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 1:47 am

Laughing Haar toch weer kwijt? Lol :') Zo grappig eigenlijk... Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 2:04 am

Hier is jouw half wildje er ook vandoor Tessy Embarassed Ik hoop haar snel terug te vinden! Ze sprong tijdens het verschonen zo uit de bak tegen de grond en woesh.. weg O.o Heb ik echt nog nooit een muis zien doen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 2:39 am

ze springen vreselijk hoog en zijn bloedsnel.
en idd weer weg...
Alhoewel ze tegenwoordig zelf in de labbakken kruipt want daar voorzie ik voor haar eten en drinken maar ze gaat ook regelmatig terug wandelen...
hoe ze erin en uit geraakt is me trouwens een raadsel want daar geraken mijn springers zelfs nog niet uit....

achja, ze doet niets verkeerd en blijft netjes in de kamer dus ze mag wel wat vrijheid hebben... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 5:05 am

Amai!
Ik zou het niet erg vinden om me even bezig te houden met wat springertjes ofzo, maar dat halfwildje..
Misschien dat ze dan best ineens hier blijft, want moest ik haar toch eens echt kwijtgeraken.. Embarassed

laat maar weten als je knuffel hulp wilt! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 6:50 am

ah daarstraks zat ze alweer in de labbak maar ze zal vast wel snel weer gaan wandelen. Razz
Tja het zijn ontsnappers Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 7:15 am

De contracten voor het huis zijn getekend Very Happy Nu nog wachten op de goedkeuring van de lening, en dan is het het onze =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 7:40 am

Fantastisch! Het zal wel in orde komen zeker voor die lening? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 7:54 am

Wel, hij heeft er recht op. dus het is nu afhankelijk van : is er nog geld of niet..
Als ze het allemaal aan die luie negers (sorry.. heb soms racistische neigingen. Zou iedereen krijgen na eens een dagje in rotterdam of kortrijk gewandeld te hebben Razz) hebben uitgegeven, kunnen wij als Belg geen lening krijgen x') De Belgische logica..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 7:58 am

oh super! alvast gefeliciteerd met de nieuwe woonst Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallecia

Fallecia


Vrouw Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gent/ Sint-Truiden

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 7:06 pm

cheers
Leuk Sharon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 9:21 pm

Zit momenteel in mijn examen informatica. Voor mij een makkie :$ Dus al laaang afgegeven maar we moeten wachten tot iedereen klaar is om te vertrekken... Dus mocht ik op internet muahaha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 11:28 pm

en uiteraard, net als alles geregeld blijkt;

Het budget voor de sociale leningen is op.... En wij kunnen geen gewone lening nemen omdat je dan zelf iets van 10% inbreng moet doen (en wij hebben nu eenmaal geen 8000 euro staan... en 5000 voor notaris en dan nog eens 8000 voorschot....)
Ze hebben het uiteraard allemaal aan die stomme, luie zwartekoppen gegeven, die een beetje ons centen zitten te verdoen en geen woord nederlands kunne!!!
Maar een hardwerkende belg, alleenstaand, 28 jaar, al 10 jaar zonder enige werkloosheid aan het werk in eenzelfde bedrijf, kan GEEN lening krijgen en GEEN steun van het land....
************* aaargghhh
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 11:32 pm

Pff, rot!!! :/ Mijn mama zegt wel dat je naar zoveel mogelijk banken moet gaan, misschien kunnen jullie dan toch iets lenen.. Of iemand die jullie nu kan bijstaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 11:35 pm

Het spijtig is dat het tegenwoordig echt wel 10% of meer eigen inbreng is, en dat heeft helaas niet iedereen rondslingeren.
Ik hoop dat het je toch nog lukt Sharon Smile *duim duim duim*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimema jun 10, 2013 11:49 pm

Er is niemand (noch mijn ouders, en al helemaal niet dezijne..) die borg willen staan. Of inbrengen. Mijn mama ging het voorschot (8.000 euro..) betalen, zodat we alles in gang konden zetten, maar daar stopte het dan ook.
We hebben al alle banken afgelopen en daar moet je overal 10% inbrengen en kun je niet extra lenen voor renovatie (wat we echt nodig hebben, anders kunnen we er het eerste jaar niet eens deftig in wonen :s). En dat geld wil niemand geven uiteraard...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Kirrrti

Kirrrti


Vrouw Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Den Haag, Nederland

De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitimedi jun 11, 2013 12:47 am

Klote, Sharon! Snap dat je nu flink zit te balen! Sad
Wel wil ik toch even kwijt dat ik het persoonlijk heel rot vindt om te lezen over luie negers en domme zwartkoppen. Misschien dat je daar in het vervolg iets minder fel over wilt schrijven? Alvast dankjewel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 18 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: