BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 35  Volgende
AuteurBericht
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimeza jun 01, 2013 9:21 pm

Oh, arme Edyt! Hopen dat de groepen nu terug wat zijn zoals het was en iedereen op de juiste plek zit..

Jaaa, stekeltjes Smile Een van de jongste baby's (5d oud) liep deze ochtend ook rond I love you

Waah, zalig Sharon, veel succes! Ik duim dat het voor jullie is bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimeza jun 01, 2013 9:28 pm

In Edyt's groep is het rustig geworden, de dominante groep heeft nog een beetje gepiept, maar dat viel goed mee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimeza jun 01, 2013 9:33 pm

Ah, super cheers Kali zit sinds gisteren in mijn groep en dat gaat allemaal prima Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimeza jun 01, 2013 10:05 pm

Fijn dat het met Kali goed gaat in de groep Very Happy Hopelijk gedragen de mijne zich straks Razz
Ook fijn dat het nu weer rustig is in Edyt haar groep!

De duimen draaien Sharon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimeza jun 01, 2013 10:58 pm

Ik duim mee Sharon!

Goed dat de groepen nu weer redelijk rustig zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 5:22 am

hehe, met Bolt in de knuffelzak wat op het forum rondneuzen Very Happy

Morgen naar Kim, eens gaan kijken naar al die hammetjes die daar gisteren zijn binnengebracht, zodat ik morgenavond allemaal topicjes van hen kan maken.. Smile

En syr-knuffelen natuurlijk! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 5:37 am

We zijn dus naar het huis geweest,
en normaal kunnen we een bod uitbrengen, maar nu moeten we eerst kijken voor een lening en hoeveel kosten eraan zullen zijn. Want dit lijkt uiteindelijk hoger te zijn dan ons eerst werd verteld.. Woensdag gaan we terug om alles op te meten en een kostenplaatje te maken Smile Maar het zou dus van ons worden als het ons na woensdag nog steeds zo bevalt als nu Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 5:45 am

Oh super! Very Happy
Hopen dat alles tesamen dan nog gaat meevallen dan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 6:33 am

Sowieso moet de hele badkamer eruit. het is onpraktisch en het staat mij echt niet aan. De rest zou wel lukken. Alleen de smalle treden van de trap vind ik heel vervelend maar daar is nu ook niet veel aan te doen.. Maar de rest is super ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 6:47 am

Hopelijk vallen de kosten dan nog mee en krijgen jullie die lening. Smile

Niet om je te ontmoedigen, maar onze badkamer (was wel ook nog isoleren, eig een volledige zolderverdieping Wink )was wel best duur. Dat hangt ook natuurlijk van de aannemer (of doen jullie het zelf?), de meubelen enzo af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 9:20 am

Mijn vader is schrijnwerker en heeft mijn ouderlijke huis helemaal zelf gebouwd. Dus hij doet bijna alles zelf Smile Dus hebben we enkel kosten aan de materialen, niet aan de werkuren. Dat scheelt gelukkig al heel wat! Hetzelfde voor de isolatie (de zolder moet nog geisoleerd worden) en andere werkjes die zullen moeten gebeuren. Dankzij hem kunnen we heel wat kosten drukken. En dan heeft hij nog heel wat connecties waardoor we veel materialen aan inkoopsprijs kunnen krijgen Smile
Dus we zouden proberen het gebouw voor 80 000 te kopen en dan hebben we nog 20 000 over voor verbouwingen. Lijkt me te doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 9:41 am

Oh, dan denk ik dat dat goed moet lukken Smile
Vooral als ik denk aan hoeveel het hier heeft gekost voor de zolder te isoleren, 2 kamers, 2 ingebouwde kasten, volledige badkamer. Was geloof ik ongeveer anderhalf keer zo veel.
Bij jou is het dan een kleinere zolder en geen (of weinig) werkuren te betalen Ă©n geen ingebouwde kasten. Razz die zijn echt heel duur, maar mijn mama wou ze perse. Laughing
Dat moet wel in orde komen, zeker als je zuinig bent Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 4:04 pm

Amai dat is wel chance hebben Sharon! Very Happy
Ik vind je ouderlijke huis (wat ik ervan heb gezien) echt prachtig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimezo jun 02, 2013 5:09 pm

Bedankt Smile

En nee, ingebouwde kasten enzo hoeven niet perse ^^ Zolang we er in kunnen wonen zijn we al heel tevreden Very Happy En binnen 2 jaar ga ik werk zoeken (ik hoop toch tegen dan afgestudeerd te zijn), dus dan zullen we hoogstwaarschijnlijk toch iets anders moeten zoeken wat dichter bij ons werk ligt (want ik ben niet van plan in Menen te werken, teveel Frans en ik ken geen woord Frans..) Smile Dus het zou leuk zijn als we dan alle kosten terug kunnen halen uit de verkoop. Maar we hebben al potentiële kopers voor binnen 2 jaar xD
Jaja, we zijn goed voorzien op alles haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 4:53 am

Pfoe.. toch een 4tal uurtjes bezig geweest met inventariseren, en nog een uurtje met alles op het forum te zetten..
Dus mensen!
Tijd om te adopteren! xD
Of om mensen uit te nodigen naar dit forum, zodat zij kunnen adopteren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 5:40 am

Ik heb het gezien, amai dat zijn veel hamsters!

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 5:50 am

uhu.. had k plek gehad, dan had k er een paar geadopteerd, maja.. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 5:51 am

Idd, hier van het zelfde... Sad Maar al te veel beestjes.. Kan er ook geen opvangen, want heb zoveel opvangers op dit moment, examens, binnenkort een week op reis... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 5:55 am

Dat is het spijtige van hamsters eh, je moet er ineens een nieuwe bak voor bijzetten..
Moesten die net als muizen met meerde gehouden kunnen worden, was er geen probleem Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 5:59 am

idd, ik zou er ook wel eentje willen nemen, maar ik heb net eentje en mijn ouders gaan niet zo blij zijn als ik nog een kooi zou moeten kopen.. Bovendien heb ik nu ook het geld niet Wink

Hopelijk vinden ze snel een thuisje, want nu kunnen ze ook niet de volledige aandacht krijgen die ze verdienen.
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 6:00 am

@Natalie:
Daar heb je gelijk in. Er zijn helaas maar zoveel uren op een dag he Wink
We doen ons uiterste best, maar helaas is een opvang niet hetzelfde als een permanent huisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 6:05 am

Ik weet dat je je uiterste best doet en meer kun je niet doen, was ook niet slecht bedoelt he Wink
Als opvang is het gewoon onmogelijk, zeker met meer dan 30 hamster.
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 8:23 am

Ik geef het op voor vandaag. De foto's van alle 28 van de 31 hamsters uit Gent staan bij de topics die Emily zo lief aanmaakte. De 3 andere hammies verblijven bij Caroline.
Morgen een topic op Ratopia maken, m'n eigen site aanpassen en ook iets op het hamsterforum zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 8:29 am

Je bent er lang genoeg mee bezig geweest ook Wink
We hebben volgens mij toch zeker nu allebei 6u besteedt vandaag aan die schatjes, dat zou voor 1 dag toch mogen volstaan Very Happy
Al vrees ik dat van het kuizen morgen niet zo bijster veel terecht zal komen Embarassed
Gelukkig dat het zo'n schatjes zijn he Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitimema jun 03, 2013 8:34 pm

En we vliegen er weer in. Er is al iets gedaan in huis (aleja, de stofzuiger is erdoor geweest). En nu de pc terug mee wil werken gaan we is maken dat alle schatjes op de site staan zodat ze snel een nieuw thuis vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 15 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 15 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 25 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: