BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 4:14 am

Hehe, het verwend manneke xD

Je was ook precies zo voorzichtig, rustig en ietwat afwachtend, helemaal zoals hij is Smile
Afgezien als hij is ontsnapt, dan is hij in z'n nopjes Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 4:17 am

Amai, dat klopt eigenlijk wel wat je zegt. Ik sta er altijd van te kijken als mensen dat zo direct kunnen zien/weten. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 4:22 am

Very Happy tja, ergens had ik dat ook wel kunnen weten, als je je aangetrokken voelt tot een diertje, dan zal het vast wel zijn omdat je er zelf ook trekken van hebt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 4:24 am

Dat zou kunnen, ik heb daar nog niet over nagedacht. Misschien dat ze daarom ook zeggen 'zo baas, zo dier' ofzoiets Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 4:49 am

Very Happy ja, vaak is het omgekeerd, maar je wordt maar zelden verliefd op een dier dat volledig het tegenovergestelde is van jou Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 4:58 am

En vandaag heb ik koopjes gedaan!
1'trappetje' voor de muisjes
2 drinkebakjes
en een superleuk klein zandbadje in de vorm van een eend!
Nu lijkt het alsof Rohannetje op een eend rijdt, of als hij z'n kop wegsteekt en z'n kontje in de lucht, alsof hij een eend is! <3

Dat alles voor maar 1euro 30! Very Happy
I love kringloopwinkels! bounce Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 5:08 am

I love you Edyt Very Happy

Jaaa, kringloopwinkels! Koop er ook steeds superveel spullen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 5:13 am

Oh tof, ik zou ook beter eens naar een kringloopwinkel gaan voor spulletjes! Ik had er helemaal nog niet aan gedacht dat daar ook leuke dingetjes zijn. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 5:37 am

Oh Hylke, ik zal haar ook naar beurzen enz meenemen hoor! Very Happy
en je regelmatig een fototje doorsturen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 6:38 am

Jaaa, is goed! Very Happy Dan zie ik haar misschien al op animalia? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 6:59 am

mevrouw: "heeft u plek voor 10 hamsters"
Ik: "dat moet nog net lukken"

De dag voor ze ze komt brengen:"kunnen er nog 3 nesten mee?"

De moment dat ze onderweg is: "kheb nog 3 syren mee ook".

Uiteindelijk resultaat: 3 syren, 5 robbies en 23 russen. De nesten waren minstens 3 maanden oud en zaten gemengd, dus dat wordt ook fingers crossed.
De syren zitten apart en de oudere russen ook. De russen die nog in groep zaten heb ik op geslacht gescheiden en in mary`s gezet, aangezien ik echt geen kooien meer kwijt kon. Ik had 10 volwassen russen en 3 nesten van een week of 4 ofzo verwacht....

Gelukkig is Caroline van Hamster Home komen helpen en heeft zij meteen ook 3 rusjes mee. 2 vanwege de rode ogen (als ik zoveel dieren wil binnenpakken moet ik zorgen dat vriendlief een beetje happy blijft) en dan 1 sukkeltje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 7:09 am

Amai dat wordt weer veel werk voor jou om al die beestjes te plaatsen!
Ik zou écht slecht gezind zijn moest iemand mij dat lappen. Wat ik mij dan afvraag is hoe die vrouw aan zoveel hamsters komt?!


Laatst aangepast door Natalie G op za jun 01, 2013 7:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 7:10 am

OMG! echt erg gewoon! Shocked

Wat voor syrtjes zijn het?
Man/vrouw, kleur?
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 7:43 am

De syren zijn echt mooi. 2 mooie zwarte venten met een witte streep van de kin tot halverwege de buik, en 1 goud satijn ventje. alle 3 broers geboren in december.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 8:00 am

Oh wauw.. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 8:03 am

Arme schatjes toch.. Sad Hoop dat ze snel een thuis vinden hoor.. pff!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 2:37 pm

Ugh ben zo teleurgesteld nu!

Zette ik Edyt in m'n lieve -vrouwtjes groep, zit er toch nog 1 bij zeker die zich wilt laten gelden?
Dus ga ik kijken en Edyt zit dicht bij enkele anderen aan ondergeklwijld en met plukken uit haar vacht Sad

Dus denk ik, sorry meidje, maar zo weet ik niet wie ik eruit moet halen voor jou.
Ze piepte (eerder een soort hamsterkrijs, duurde even voor ik doorhad dat het een muisje was) vanaf iemand haar aanraakte, maar wou toch bij hen liggen.

Enkele minuten later hoorde ik een indringender 'gekrijs' dan daarvoor en zag ik Edyt tegen de wand van de sputnik aangedrukt liggen, met enkel Caoorra-Lea bij haar.

Caoorra-Lea durft idd wel eens dominantie te vertonen, maar tot nu toe nooit zo erg.

Dus, na veel lawaai te maken, eindelijk haar te pakken gekregen en haar bij de dominante groep gezet. Smile
Edyt krijst ineens niet meer zo, dus ik denk dat ik de juiste eruit heb gehaald Very Happy

Toch handig zo 2 groepen Very Happy

En Hylke, ik heb Edyt goed geknuffeld en getroost, ze is een vrolijke muis, met heel veel moed en vol goede hoop. <3
Helemaal zolas m'n andere witte muisje (wit RO) die helemaal blij is altijd, die slaagt er zelfs in om tijdens het eten precies een half dansje van geluk te maken! <3
Je zou haast denken dat ze famillie zijn Very Happy
En de andere muisjes zorgen wel goed voor Edyt, dat is dus al iets Very Happy

Stoute Caoorra-Lea is nu de enige die nog achtervolgd lijkt te worden, haar verdiende loon!
Maar ze piept amper en dat is een onzettende pieper, dus het zal wel meevallen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 3:16 pm

En de volgende muis is naar de dominante groep gevlogen -.-
M'n jongste, die zat eerst al in de dominante groep, werd te hard gepest dus mocht ze terug, maar nu heb ik haar in Edyt haar kont zien hangen!

Dus pech m'n kleine duifje, dan wordt je maar achternagezeten.

Edyt is echt wel bang nu..
Hopelijk dat m'n andere meisjes erin slagen haar terug wat zelfvertrouwen te geven.. <3

Ondertussen wordt ik gade geslagen door 6 paar nieuwsgierige oogjes van de stekeltjes <3
Die zijn heel braaf en lief..
Flinke meisjes! Very Happy
Ik heb hun eten in de vierkante pot gedaan, en nu zie ik ze daar toch veel..
Eerst lang kijken of de kust wel veilig is, dan in de pot snel eten halen en veel komen kijken om dan op de rand van de pot het te gaan opeten.. <3
Onder het wakzame oog van een zusje die bij het drinken verschanst staat natuurlijk ^^
Zulk een cuties! <3

Sorry voor al m'n berichten hier nu, ben effe wakker en wil iets doen, maar moet stil zijn, dus mag niets doen.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 6:42 pm

Hehe stekeltjes zijn leuk he ^^

MENSJESSS FINGERS CROSSES VOOR MIJ EN GUY AUB!!!
Wij hebben een leuk, klein maar gezellig huisje gevonden op 3 min rijden van mijn ouderlijke huis en gaan waarschijnlijk een bod uitbrengen Very Happy Ik zou er de heeele zolder voor mijn knagers hebben en een extra kamer voor de reptielen. En een tuin voor later hopelijk een hond Very Happy Very Happy Ik ben verliefd, ik wil het!!! Ik ga zo janken als het aan onze neus voorbij gaat. En dit alles voor maar 85000 euro!!! aaaaaaahhh
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 7:17 pm

Amai, das een koopje.

Ik duim alvast Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Fallecia

Fallecia


Vrouw Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent/ Sint-Truiden

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 7:55 pm

Oh super!
Ik duim!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 8:15 pm

ik ben aan het duimen voor je! Very Happy
Ooooh ik hoop zo dat je t hebt! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 8:37 pm

Mijn vader kent blijkbaar de makelaar erg goed, dus die heeft hem nu gemaild en we hopen dus vandaag nog antwoord te krijgen om nog eens een bezoekje te brengen aan het huis om wat dingen op te meten en te zien hoeveel kosten er nog aan zijn (niet erg veel, voor zover we nu kunnen zien moet enkel een deel van de zolder nog geïsoleerd worden en ik wil het bad vervangen door een douche). En intussen gaat Guy kijken een lening aan te vragen. De maandelijkse afbetaling zou dan maar 20 euro meer zijn dan de huur van dat ***appartementje waar we nu leven. Dus das geen geld Very Happy Very Happy Maar ik mag niet niet teveel hopen (al doe ik het stiekem wel..)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 8:44 pm

Oh ik hoop het zo dat je het hebt!
Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn..
Duim duim!! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitimeza jun 01, 2013 8:59 pm

Vanmiddag ga ik gaan kijken... Er is naast ons nog 1 koppel met interesse... dus tis vingers kruisen Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 14 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 14 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: