BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimema jun 03, 2013 9:53 pm

Aagezien we nu met dat huis zullen zitten, en met examens en met ons reisje, en ik momenteel enkel nog (reseve) duna's leeg heb staan, wordt het hier ook niets Sad Al zitten er echt wel hamstertjes bij waarvoor ik meteen terig richting Antwerpen zou komen..


Pff ik heb een oude hobby her-ontdekt. PokeMMO. Dat is hetzelfde als de oude game boy games van pokemon (firered, soulsilver en heartgold). Maar dan online op de pc Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
google64




Vrouw Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-05-13
Woonplaats : Grou

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimema jun 03, 2013 11:50 pm

Oef, die site kende ik nog niet.. FireRed, SoulSilver en HeartGold zijn nu niet echt oude games Razz Maar wel heel verslavend.. Ik heb alle pokemon games hier thuis (verzameling van mij en mijn vriend samen, over de jaren een beetje gegroeid Razz ).

Vanavond de laatste les met de hond voor deze cursus en dan donderdag examen. Het is alleen buiten veel te warm om te trainen, dus vanmorgen om 6 uur stond ik la buiten fanatiek te doen met de hond, plus daarna een half uur gefietst, zodat zijn energieniveau in elk geval iets omlaag was voor de rest van de dag. Zonet zijn we naar het water gelopen waar hij even mocht plonsen maar het was daar ook zo druk dat we snel maar weer terug zijn gegaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayronna.nl
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedi jun 04, 2013 12:49 am

Nee, maar ik bedoelde het 'oude principe' Smile Dus nog echt vangen en trainen. De nieuwe DS spelletjes van pokemon zijn ook een heel ander principe (die mysery dungeon ofzo bv). Smile
Ik heb nooit een oude game boy mogen kopen van mijn ouders, dus heb de echte games enkel via de pc kunnen spelen helaas. En momenteel wil ik geen geld meer uitgeven aan spelletjes Razz Zeker niet met de huidige kosten hier ^^ Maar op de pc, online, vind ik het zeker de moeite Very Happy

Succes op het examen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedi jun 04, 2013 4:07 am

Hihi ik heb onlangs een nintendo DS gekocht en ineens de soulsilver Laughing
Mijn gameboy advance begon het wat op te geven en de spelletjes van daar gaan niet op de DS (2x gold, blue, silver en red) Laughing

Op de pc vind ik persoonlijk niet zo leuk om te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedi jun 04, 2013 4:25 am

Ik ben mijn 3Ds XL kwijt Sad vind hem nergens meer en kan me niet voorstellen dat ik hem op de trein heb laten liggen. Ben hem al kwijt sinds Sharon Amadeus is komen ophalen.

Net bezoek gehad van een fijne dame van handen voor pootjes, een organisatie die materiaal verzamelen voor opvangen. Ze had maar liefst 5 kooien en een 60cm aquarium bij. Dat komt echt goed uit nu met heel de bende.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedi jun 04, 2013 6:20 am

Achjee, hoop dat je hem terug vind!

cheers Leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedi jun 04, 2013 11:19 am

Super! en wat fijn van Gaston! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 8:34 am

Het is, met 90% zekerheid, ons huisje Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 8:42 am

Oh wat geweldig Sharon! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 10:05 am

We moeten alleen nog enkele dingetjes regelen ivm de lening, en dan is het van ons Very Happy Aaaah zo blij!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 10:23 am

Super! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 9:22 pm

Wat leuk Smile
Hier komt morgen de da langs. Een paar andere muisjes zitten met reutels, de ratjes zitten na 2 weken nog steeds met niesjes en een van de dwergjes heeft een oogje dat vaak dicht zit Sad
Het gaat hier echt niet goed de laatste tijd Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 11:15 pm

Oei das minder! Hopelijk verbetert het binnenkort allemaal een beetje!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 11:41 pm

Ocharme!
Veel beterschap voor de kleine schatjes! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 11:43 pm

Ik hoop het ook, aan ons dwergmuisje gaat denk ikniet veel gedaan kunnen worden. Zondag hebben we hem kunnen pakken en ineens was zijn oogje terug open. Maar denk niet dat het de stress waard gaat zijn, het is en blijft ons sukkeltje...
De muisjes hoop ik snel dat ze in orde zijn, Muffin blijft reutelen ondanks de ab. Ping ademde ook piepend erstraks en mirrin klink ook wat reutelend...
En tja de ratsels niezen al van bij Hjördis maar laat ze nu toch liever nog eens nakijken. Maar het mag echt wel eens gaan beteren. Wat aan dit tempo begin ik te vrezen dat ik binnenkort wat beestjes minder ga hebben Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 11:48 pm

tgoh, die kunnen las er niets erg achter zo'n reutel zit, nog heel lang meegaan, ik zou nog niet te bang worden Smile
Komt wel goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 11:50 pm

Muffin reutelt al meer dan 3 weken en lijkt er niet vanaf te geraken. En Ping begint al op leeftijd te komen en die piepende ademhaling klonk echt erg Sad
Ik hoop dat ze er allemaal snel vanaf geraken, mijn lieverdjes I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimewo jun 05, 2013 11:53 pm

Hier zitten er die al maanden reutelen, en ze hebben er geen last of wat dan ook van.
Bodembedekking veranderen helpt niet, AB helpt niet..
Dus laat ik ze maar gewoon zijn zo, zolang het hen geen kwaad doet is dat oke voor mij Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedo jun 06, 2013 3:41 am

Pfoe het is warm!
Ik denk dat ik eens de beestjes ga verwennen met flesjes bevroren water mee in hun hok te leggen.. arme cuties..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedo jun 06, 2013 5:13 am

Oh hier is het nog niet zo warm gelukkig Surprised

Studereeeen.. morgen voeding.. pff :s
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedo jun 06, 2013 5:53 am

hier 27 graden..

en denk zo, binnen minder dan 24u mis dat vak voor dit schooljaar helemaal gedaan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimedo jun 06, 2013 5:56 am

Bolt zit nu al 2u onder bed..
Hij heeft Wolfgang's record verbroken in de eerste keer dat hij in een 'kelder' is geraakt xD
enkel zien dat hij zich nergens naartoe knaagt of graaft,
bij z'n vorige eigenaars is hij zo 6maand op onderzoek uitgegaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimevr jun 07, 2013 4:43 am

Wat fijn Sharon je eigen huisje cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimevr jun 07, 2013 5:47 am

Telefoon gekregen van de eigenaar Very Happy Maandag gaan we rond de tafel zitten om de prijs te bespreken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitimevr jun 07, 2013 5:50 am

Wat leuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 16 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 16 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: