BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Slaap zacht Lara..

Ga naar beneden 
+2
tessyke
Sharon
6 plaatsers
AuteurBericht
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Slaap zacht Lara.. Empty
BerichtOnderwerp: Slaap zacht Lara..   Slaap zacht Lara.. Icon_minitimema aug 19, 2013 4:46 am

Het heeft even geduurd voor ik de moed kon vinden dit te plaatsen.

Lara is in mei 2012 bij ons gekomen samen met haar zusje Lisa. Ze was een drietal maand oud en was samen met haar zusje en twee mannetjes (haar broertjes?) in eenzelfde kooi voor de deur van de voorzitter van SOS Reptiel geplaatst als voedsel.. Toen we die donderdag toekwamen voor de vergadering zag ik de beestjes in de gang staan en hoorde hun verhaal.
Tijdens de vergadering hebben de dames de hele tijd bij ons gezeten en die avond zijn ze nog met ons mee naar huis gegaan. We hadden nog een aquarium leeg en ze zijn tijdelijk daarin gegaan om uit te sluiten als ze al dan niet drachtig waren.

na twee goede weken was nog steeds niets te zien en werden de twee bij Jenna en Jane geplaatst. Hun karakters waren al snel duidelijk. Terwijl Lisa de bitch speelde, was Lara een echte knuffelrat.

Op een dag kwamen we thuis en stond de kooi open.. De drie ratten zaten er nog in maar Lara was vermist. paniek, maar na 1x roepen kwam ze vanuit de keuken naar ons toe gelopen en wachtte gewoon om opgepakt te worden... Vanaf dan mocht onze bruine meid altijd los als we thuis waren en ze ging nooit ver van ons weg. Meestal bleef ze gewoon bij ons op de bank.

Haar favoriete bezigheden; ons snoep/chips stelen en met de katten slapen!

Lieve Lara, je hebt heel wat harten veroverd op beurzen en shows, en vooral dat van mij en Guy. Door jou vond Guy de ratjes plots zoveel leuker, en nu moeten we je missen.
Anderhalf jaar ben je geworden, dat is echt niet oud genoeg...

Ik heb haar niet zelf gevonden, ze is gestorven tijdens mijn reis. Doordat mijn moeder wist hoeveel ze voor ons betekende heeft ze niets gezegd tot ik thuis was.. Waar ik wel blij om ben.

Slaap zacht lieve knuffel van me.
Dikke zoen van jouw sharon, jouw Guy, je rattenvriendjes en uiteraard ook je katjes Yoni en Henk. We zullen je missen, ontsnappertje, snoepertje, knuffelbeer <3

Slaap zacht Lara.. J49m

Slaap zacht Lara.. R2z2

Slaap zacht Lara.. 6seu
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

Slaap zacht Lara.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaap zacht Lara..   Slaap zacht Lara.. Icon_minitimema aug 19, 2013 5:10 am

Wat een mooi diertje was het...
Veel sterkte...
Terug naar boven Ga naar beneden
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

Slaap zacht Lara.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaap zacht Lara..   Slaap zacht Lara.. Icon_minitimedo aug 22, 2013 6:33 am

Heel veel sterkte met het verlies van jou lieve en mooie Lara:( 
Terug naar boven Ga naar beneden
riezz

riezz


Man Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sas van Gent - Zeeuws Vlaanderen

Slaap zacht Lara.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaap zacht Lara..   Slaap zacht Lara.. Icon_minitimedo aug 22, 2013 6:55 am

aaaaaaaaaah , heel veel sterkte Crying or Very sad 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.riezzenratzz.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Slaap zacht Lara.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaap zacht Lara..   Slaap zacht Lara.. Icon_minitimedo aug 22, 2013 9:18 pm

Arme kleine Lara..
Ze heeft veel harten veroverd, en veel mensen doen inzien dat ratjes gewoon ontzettend lief en leuk zijn..
Ze heeft enorm veel gedaan in haar te korte leventje,
en ze zal enorm gemist worden door velen.. Sad
Veel sterkte Sharon en veel plezier op de regenboogbrug kleine Lara I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Slaap zacht Lara.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaap zacht Lara..   Slaap zacht Lara.. Icon_minitimedo aug 22, 2013 9:50 pm

Bedankt allemaal.
Ik zie Guy er echt van afzien. Sinds ze er niet meer is heeft hij geen van de ratjes meer geknuffeld. En dat maakt me best wel triest =(
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Slaap zacht Lara.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaap zacht Lara..   Slaap zacht Lara.. Icon_minitimedo aug 22, 2013 10:23 pm

Veel sterkte Sharon en Guy Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Gesponsorde inhoud





Slaap zacht Lara.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaap zacht Lara..   Slaap zacht Lara.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaap zacht Lara..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Slaap wel mijn lieve Barney

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: In memoriam-
Ga naar: