BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?

Ga naar beneden 
+2
Pip-squeak
hylke
6 plaatsers
AuteurBericht
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Empty
BerichtOnderwerp: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?   Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Icon_minitimevr mei 17, 2013 8:18 pm

Liep in de tom&co, verkopen ze er nu (eindelijk!) grote pakken hennepstrooisel. Meteen mijn papa gebeld om mij te komen halen, want was met de fiets. Heb uiteindelijk een pak van 15kg kunnen kopen voor maar €12! bounce

Ondertussen ook druk bezig met voer mengen voor de muizen/ratten. Nog 1 bestelling en alles is toegekomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?   Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Icon_minitimevr mei 17, 2013 8:31 pm

Van noodzakelijke dingen: voer en bodembedekking.

Van leuke dingen: hangmatjes, hooitunnel, houten huisjes, plastieken cheesehuisje, waar ze helemaal gek op zijn <3

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?   Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Icon_minitimeza mei 18, 2013 12:27 am

Een groter aquarium bounce bounce Hij is echt grooooot! Ik ben er zo blij mee Very Happy
Ik ga hem wel pas gebruiken als de nieuwe aanwinsten er zijn. Dan is het pas noodzaak dat ze groter zitten.

En ik heb nog een kanteltunnel en huisje gekocht Smile Ik liet het ze zien en Tiny en Twiggy zaten er echt naar te kijken hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy




Vrouw Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Dadizele (W-Vl)

Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?   Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Icon_minitimevr okt 11, 2013 6:08 am

Het laatste wat ik gekocht heb zijn de muisjes zelf Wink Daarvoor een zak hennepstrooisel.
Over een paar weken wil ik ook een nieuw hok kopen, een terra
Terug naar boven Ga naar beneden
Boaz

Boaz


Man Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-10-13

Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?   Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Icon_minitimevr okt 11, 2013 9:01 am

Nou eigenlijk heel simpel gewoon voer Smile Maar af en toe koop ik wat nieuwe dingen, of ik maak wat samengesteld voer, of ik knutsel wat in elkaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Vrouw Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 11-10-13
Woonplaats : Sint-Niklaas

Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?   Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Icon_minitimevr okt 11, 2013 11:30 pm

Straks ga ik om voer en bodembedekking, misschien dat ik nog andere leuke spulletjes tegen kom voor ze. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Boaz

Boaz


Man Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-10-13

Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?   Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Icon_minitimevr okt 11, 2013 11:33 pm

Leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?   Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Muisjes uit de kooi halen.
» Welk voer geef jij aan je muisjes?
» Vanaf wanneer baby (kleur)muisjes gewend maken aan mensenhanden?
» Mijn muisjes
» Hoe noemen jou muisjes?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: Muizen :: Algemeen-
Ga naar: