BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 4:01 am

Edit: ...


Laatst aangepast door Kayleigh op zo mei 26, 2013 5:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 4:04 am

Ocharme, hopelijk vind die lieverd snel een leuk thuis want na 8 maanden is het wel vreemd. Ik zie het bij ons katten nu ook wel al een jaar aan, maar bij hen kan dat tot 2j duren. En dat zijn geen groepsdieren.

Hier leuk nieuws: Dino en Barney zijn er Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 4:06 am

Oh leuk! Veel plezier met ze Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 6:37 am

En ik heb een bitloos kopstuk voor schatje Fuego <3
Iedereen, oh, hopelijk vindt hij het leuk he..
wel, hij zal wel moeten, desnoods geef ik hem enkel lekkers als hij dat aanheeft, zodat hij het wel leuk moet vinden! Muhahaha!

(Misschien een tikje teveel suiker binnen.. hmmm Embarassed )
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 7:53 am

Ik volg even niet meer Razz Is Fuego een hond? Wink

Het communiefeestje hier is afgelopen en het was leuk, we hebben Afrikaans gegeten dat gemaakt is door een Afrikaanse kennis en een megagrote artisanale ijstaart Very Happy
Nu wil ik gewoon gaan slapen, maar er valt altijd wel iets te beleven/bekijken op tv of internet... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 8:41 am

Nee een paard Smile Leuk Emily!

haha Natalie ik ken dat fenomeen Razz Ik moet eigenlijk ook afsluiten, Guy wil film met me kijken, maar ik blijf maar bezig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 8:56 am

Haha! xD
Idd een paard een mooie Anadlusier <3

En OMG! ik heb terwijl ik heel druk was m'n haar gekleurd (bovenste deel is nu een mooi blond ipv ets oranje-achtig) maar ik had besloten dat m'n haar ook kapot was en heb mezelf ineens een nieuw kapsel aangemeten.. Shocked

Na Londen zullen er wss wel een paar foto's verschijnen (ben morgenvroeg om 5u naar Londen op schoolreis tot woensdagavond 12u)

Les- geef me geen schaar als ik druk ben.. dan gaat m'n haar eraan.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 9:08 am

Ow, ik had even niet door dat het om een paard ging Wink

Nu maak je me wel benieuwd hoe je kapsel er nu uitziet Razz En daarom bestaat er ook zoiets als een kapper haha tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 9:31 am

Foto van paardje? Very Happy

hihi, benieuwd hoe het er uit ziet inderdaad! Is het wat goed geknipt of... ? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 9:49 am

Dat komt ergens deze week nog, en ons mams vond dat het er oke uitzag Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 10:02 am

Very Happy ik heb een gloeiende hekel aan kappers en ben al zeker 3 jaar niet meer geweest Very Happy

En peeps, nu ga ik slapen, tot donderdag!
Ik zal jullie missen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 10:06 am

Wij laten ons haar knippen door een vriendin van mijn mama die vroeger kapper was, dat scheelt ook al veel in kosten omdat kappers echt mega veel geld vragen!

Slaapwel en tot donderdag, het gaat hier nu wel een paar daagjes toch een beetje stiller zijn. Wink

Ik ben nu mondeling Frans Ă©n Engels door elkaar aan het leren :') Heel verwarrend, maar dat van Engels moeten we morgen doen en als ik dat van Frans nu niet begin te leren, zal ik het dinsdag niet kunnen. Dusja, geen keuze... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimezo mei 26, 2013 8:50 pm

Ik ga juist wel naar de kapper aangezien ik mijn eigen haar knippen eeeeecht niet aandurf! Surprised xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimema mei 27, 2013 2:11 am

Tot donderdag! Very Happy

Ik laat mijn haar ook knippen door iemand die voor kapper gestudeerd heeft maar het niet meer als 'echt' beroep doet. Komt een stuk goedkoper uit. Mijn haar laten knippen kost nu maar €10 Smile

Meeeeh Sad Liep net in de tom&co want moest hennepstrooisel halen voor de muizels hier allemaal. Had gehoord dat er sinds kort ook degoe's en stekelmuisjes zitten (zie mijn status op facebook Razz ). De degoe's zijn weg en er zaten nog 2 stekelmuis prutsjes. eentje was nog niet verhaard en nog grijs van kleur Crying or Very sad Ze zaten er zoooo bang in hun hokje zonder iets om weg achter te kruipen Crying or Very sad

Kan me zo kwaad maken, stomme broodfokkers gewoon, arme diertjes. Zou ze ergens diep van binnen allemaal willen redden en goed verzorgen, maar dat heeft voor alle dieren die daarachter volgen weer een negatief effect Crying or Very sad

Ratten, muisjes, cavia's... Kan ik nog wat over kijken, ondertussen al wat harder in geworden, al blijft het moeilijk Neutral . Maar vb. stekelmuizen en degoe's zijn al zéker geen dieren om zomaar te verkopen zonder er iets van te weten, aan mensen die er nog minder van weten Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimema mei 27, 2013 6:12 am

Ik snap je tweestrijd, je wilt ze meenemen om ze te redden, maar je weet ook dat er veel meer nieuwe diertjes in de plaats komen.. Ondertussen zitten als die arme beestjes maar in de dierenwinkels. :/

Ik heb vandaag een brief ontvangen van het werk waar mijn mama werkt en ik mag van 12 tot 30 augustus daar gaan werken als jobstudent uiteraard Razz
Eindelijk iets gevonden... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimedi mei 28, 2013 3:13 am

Nog 40 minuten en dan mag ik eindelijk naar huis Very Happy Alleen dan nog 1,5 uur onderweg...
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimedi mei 28, 2013 3:36 am

Pff, zo lang, dat zou ik echt niet kunnen! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
nieki

nieki


Vrouw Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 11-05-13
Woonplaats : zuid-holland (nl)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimedi mei 28, 2013 11:48 pm

zo weer even bijgelezen.. gefeliciteerd met je communie, nathalie.

arme beestjes in de winkel, maar goed je weet hoe t werkt, helaas..

een goede kapper vinden vind ik ook lastig, heb er nu een, dat scheeld Smile

enne els, op t mf heb je zo'n lief muisje, hier heb je een doodshoofd, effe wat anders maar ook leuk, zo'n avator, en blauw natuurlijk.. moest er wel om lachen, die tegenstelling, maar ja nu ga je door t leven als punker Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimewo mei 29, 2013 2:28 am

Nieki, het was niet mijn communie, maar die van mij zus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimewo mei 29, 2013 2:28 am

Razz

Ik heb daarnet een vogel ei gevonden.. of anders gezegd: Oliver (mijn buiten-kat) had er een gevonden en lag ermee te spelen.. Dus nu eens kijken als ik het kan uitbroeden..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimewo mei 29, 2013 3:13 am

Ik las het op facebook! Ben benieuwd wat er precies uitkomt en hoe het evolueert.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimewo mei 29, 2013 7:32 am

Ik ook! Ik hoop een eendje, haha Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimewo mei 29, 2013 10:46 am

Studeren studeren studeren.. Momenteel bezig aan pathologie! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Fallecia

Fallecia


Vrouw Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent/ Sint-Truiden

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimewo mei 29, 2013 7:22 pm

Hier ook; maar dan Farmacotherapie.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitimewo mei 29, 2013 7:32 pm

Pff, hier is het dik tegen de goesting werken.
De laaste 3 dagen ziek thuis gezeten en dat was dan toch net iets leuker Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 12 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: