BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 23 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimevr mei 24, 2013 8:08 pm

Het nieuwe aanwinst topic zal nog even moeten wachten Razz Ik ben gisteren met een groepje van de klas diertjes gaan zoeken in de Ardennen. Slangen, hagedissen, vogels, insecten Smile Echt alles gevonden, het was super!
En zo meteen vertrek ik met Guy richting Rotterdam om daar enkele vrienden op te zoeken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimevr mei 24, 2013 10:01 pm

Het interview is goed gegaan, alleen viel onze camera in het midden van het interview uit Embarassed dus dan maar geluid opgenomen met mijn gsm. Smile

Ik wacht geduldig op dat topic Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimevr mei 24, 2013 10:48 pm

Veel plezier Sharon!
Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 9:54 am

Ugh!
Komt ons mama deze avond ineens af: zeg waarom doe je die grote hamster eigelijk weg?
Alles staat op jou kamer, wij komen daar nooit, hebben er geen last van en ik weet zeker dat je het niet uit de hand gaat laten lopen.
Als ze lief zijn moeten ze toch niet weg?

Komt ze mee af nadat ik voor de grootste lieverd een thuis heb gevonden.. -.-

Geen zorgen Natalie, Wolfgangetje komt nog steeds naar jou Very Happy

Maar nu ga ik eens goed bekijken of er geen Mary of iets in die aard hier kan staan en dat ik een eigen syrtje zou adopteren..
Want zo'n syr, dat is het toch wel hoor..
(al de andere knaagjes ook, maar een syr is echt een knuffel die nogal aan je kan hechten en andersom.. Smile )
Dat vind ik wel leuk.. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 11:14 am

Hopelijk dan over een tijdje je eigen eigen syrtje he Smile
Kan je niet gewoon de kooi van Wolfgang gebruiken waar hij nu in zit? Of is die van de opvang?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 11:41 am

Nee, daar komt dan m'n dikstaartje in en binnen enkele weekjes komen er in de aqua waar nu het dikje zit, stekelmuisjes in-die ook een nieuwe thuis zoeken Smile
En ik ga dan gewoon Syrische hamstertjes opvangen tot ik opnieuw zo'n klik heb met 1tje zoals met Wolfje Very Happy

Met een beetje geluk gaat dat al bij de eerste die komt er zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 6:31 pm

Timing is niet moeders hun sterkste punt he, maar toch, fantastisch nieuws.
De eerste op het lijstje is Bolt. Ons onzeker lieverdje Smile
Ik heb je al een pb gestuurd met 1 en ander Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 7:54 pm

Dan heb je zeker een grote kamer met al die dieren Wink
Hopelijk vind je dan snel een syrtje met een klik, wie weet al met Bolt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 8:04 pm

hehe, dat valt eigelijk goed mee ..
Ik heb mijn bureau al volledig opgegeven voor de muisjes, er een xtra tafeltje bijgezet voor de andere aqua en al m'n duna's (1 grote en 2 kleine) staan gewoon in het midden van m'n kamer op de grond Very Happy
Maar bij een mary, of m'n grote duna multi kan ik er dan een klein duna'tje bovenop zetten Very Happy
Mja, misschien dat de ruimte dan toch wel bijna op is Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 8:07 pm

Haha, ik heb hier ook al geen bureau meer voor mezelf en er staat ook een tafeltje voor voor de muizen Razz
Je zou misschien ergens een stelling kunnen zetten? Wij willen dat in mijn zus haar kamer doen zodat haar kooi terug naar haar mag die hier nu staat. En het is misschien net iets handiger dan kooien op kooien, alhoewel ik dat momenteel ook doe Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 8:14 pm

eumh, daar had ik ook al aan gedacht, maar dat gaat niet lukken..
Ik slaap op een zolderkamer met dus een schuin dak.
Moest ik hier een stelling zetten, zou dat ofwel in het midden van de kamer moeten zijn, ofwel als ik het perse tegen de muur zou willen, dan zou ik enkel op een stoel of heel klein kinderbedje kunnen slapen voor baby's..
En ook al ben ik ziet zo groot, dat gaat me toch een stap te ver.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 8:19 pm

Haha, dan zal het moeilijk worden, je moet natuurlijk zelf nog een degelijk bed hebben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 8:25 pm

liefst wel.. Smile
Maar dat stapelen lukt wel.
Huh en dan te bedenken dat ik enkele maanden terug rondliep met het idee dat ik enkel m'n 2 aqua's wou hebben en verder niets.. :/
Onmogelijk vrees ik..
Veel te veel leuke diertjes Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 8:47 pm

haha zo gaat dat bij velen heb ik al gemerkt. Smile
Ik had ook eerst een hond en enkel goudvissen, dan ook garnalen, dan nog kleine tropische visjes, dan muisjes, en nu een hamster.. Stopt dat ooit wel :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 10:54 pm

Ooit wel..
Maar of dat ik dat nog ga meemaken? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 25, 2013 11:55 pm

Hihi, wel lief bedoeld van je mama! Ik ben ook helemaal blij met ons syrtje Flo I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 12:58 am

Aaargghh momenteel kan ik iemand echt doodslaan >< Heb het nu wel helemaal met dr gehad en heb dat nu ook net in een smsje duidelijk gemaakt denk ik..

Maar goed, binnenkort (geen idee wanneer) zal een mannetje vanuit mijn A nest terug hier staan omdat 'hij door zij karakter niet in de groep past'... na 8 maand... en dus moet ik er nu dus maar een oplossing voor gaan zoeken.
Dat beest is al overstresst en nu gaat hij vanuit Gent naar nog een locatie en dan naar Houten en dan hierheen... om hem nog maar een beetje extra stress te geven Smile
Sorry maar ik ben heeeeel tolerant geweest maar nu heb ik het er echt helemaal mee gehad >< (bepaalden zullen wel weten over wie ik het heb...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 1:11 am

Heb het al gehoord ja.. Kan hij niet via mij bij jou raken ofzo? Als ze hem bij Iris krijgt, ik zie Iris vrijdag.. Dan kan je hem gewoon hier komen halen.. Smile
Mja, misschien is het dan ook weer een heel gedoe..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 1:18 am

Ik ben niet van plan ervoor rond te rijden... Als zij geen kleinere groep wil maken om hem te houden dan moet ze hem maar zelf tot hier brengen of laten komen.. Ik zit nu in de blok en examens dus ben niet van plan tot Gent te gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 1:19 am

Dat is waar Smile . Ga je hem dan bij je mannen zetten? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 1:31 am

Welja proberen... want mijn man is al 2 jaar en verdraagt maar moeilijk oudere mannetjes.. dus mijn nieuwe jonge ventje zal geen probleem zijn, maar eentje van 8 maand... pff..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 1:52 am

Duna naast de douche zetten, om te beurt kledder nat maken (met beker?) en dan samen id duna zonder eten/drinken.

Werkt hier het beste met moeilijkere ratjes Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 3:29 am

Ocharme Sharon!
Hopelijk klikt het toch een beetje tussen die van 8 maand en je oudje..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 3:45 am

Wat een raar verhaal... Dat weet je toch al voor die 8 maanden. Met mijn dames weet ik met 4 maanden al precies hoe ze zijn en vaak al eerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 26, 2013 3:49 am

Idd.. maar ik hoorde intussen ook al dat dit ratje niet de enige die weg moet. Ahja, ik hoop een nieuwe thuis voor hem te vinden of hem aan mijn mannen te kunnen koppelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 11 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 23 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: