BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35  Volgende
AuteurBericht
Kirrrti

Kirrrti


Vrouw Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Den Haag, Nederland

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimedo mei 16, 2013 2:20 am

Ontzettend motiverend. Zo motiverend dat ik alweer een tijdje op 't forum rondhang *pompiedom* Wink Ik zal je binnenkort even PB'en over bovenstaande.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimedo mei 16, 2013 2:39 am

Dankjulliewel! flower


Sharon, misschien is het een idee om gewoon 1 a twee avonden in de week een verwen jezelf avondje te hebben. Very Happy
Dat werkt heel erg rustgevend.


We hebben het huis!!!! king queen
Helemaal happy!!!
Zodra ik mijn telefoon en camera weer terug heb zal ik foto's maken en uploaden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirrrti

Kirrrti


Vrouw Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Den Haag, Nederland

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimedo mei 16, 2013 3:42 am

GELUKT!!!!! JEEEEEJ Gefeliciteerd Marlon, ik ben heel blij voor jullie. Echt welverdiend Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
nieki

nieki


Vrouw Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 11-05-13
Woonplaats : zuid-holland (nl)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimedo mei 16, 2013 3:50 am

wauw een huis, fijn..

oe da's niet fijn sharon, denk aan je zelf, ik moest ook aan stress denken, maar kan van alles zijn, wat het dan ook weer spannend maakt, dus meer stress.. dikke knuffel

dank voor jullie begrip, maar ben er weer even Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimedo mei 16, 2013 6:15 am

Bedankt allen. Ik zie wel hoe het verloopt en anders misschien eens met mijn begeleidster erover praten..

En gefeliciteerd Marlon Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Kirrrti

Kirrrti


Vrouw Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Den Haag, Nederland

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimedo mei 16, 2013 9:27 am

Hehe, ik ben eindelijk thuis na een lange dag hard werken aan de scriptie van die vriendin. Maar ik ben echt trots op haar, ze pakt het goed aan en is niet in paniek geraakt door de stress Smile komende maandag weer een bikkeldagje, hopelijk gaat het dan weer zo goed! Ik ben nu wel echt moe, 't is lang geleden dat ik zo hard heb nagedacht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimedo mei 16, 2013 11:19 pm

Gefeliciteerd Marlon!
Terug naar boven Ga naar beneden
nieki

nieki


Vrouw Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 11-05-13
Woonplaats : zuid-holland (nl)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 12:32 am

zo weer even neuzen hier, blijft toch trekken, weer even wat dingen door gelezen van toch die leuke lieve diertjes..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:24 am

Zoals sommigen misschien op facebook hebben gelezen ben ik vandaag in de spoed opgenomen geweest...

Deze voormiddag plots enorm veel last gekregen aan mijn borststreek/hart, misselijk geworden, duizelig en bijna gevallen, dus snel gaan neerzitten (was alleen thuis). Heel moeilijk beginnen ademen dus toch maar 112 gebeld.. (echt een akelig en benouwd gevoel, bah bah bah!!)
Dus ambulance met sirenes voor de deur, tegen dat ze er waren was ik al aan het hyperventileren als een gek. Dus de trap af gegaan (draaiierig tot en met), de ambulance in en naar het ziekenhuis.
Heel wat tests en foto's, blijkt het een ontsteking te zijn van het zakje waar het hart in zit (pericarditis)... Daardoor de drukkende pijn.
Dus heb nu ontstekingsremmers en als het binnen 5 dagen niet over is, moet ik terug..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Souris

Souris


Vrouw Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 12-05-13
Leeftijd : 48

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:42 am

Jeetje Sharon!

Heel veel beterschap voor jou, wat een enorme schrik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Souris

Souris


Vrouw Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 12-05-13
Leeftijd : 48

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:47 am

Ik ben een beetje verdrietig.

Mijn man vind mijn hobby een beetje uit de hand gaan lopen.
Hij vind uiteraard dat ik ook recht op mijn hobby heb, net als hij. Maar er zijn naar zijn idee nu echt te veel muizen. Hij klaagt dat ik naar muis stinkt als ik bij de dieren ben geweest en dat ik veel te veel hokken heb.
.
Bah... zo gaat de lol er voor mij ook wel een beetje af als er steeds zo tegen me gemopperd wordt over de muisjes.
Nu hoeft hij van mij niet enthousiast te zijn, maar dit is wel het andere uiterste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:55 am

Ik ken dat probleem Daphne! Ook een van de redenen dat ik geminderd ben. Dan wel niet door mijn vriend, welke er geen problemen mee heeft, maar door mijn ouders. Het is idd niet leuk altijd gezeur erover te horen, dat motiveert ook niet echt om schoon te maken etc..
Misschien dat je iets kan minderen (en hem dat ook vertellen). Dat hoeft niet veel te zijn, maar dan heeft hij wel het idee dat je toch wel (een beetje) geminderd bent voor hem en zal hij er voor de rest misschien weer gemakkelijker mee kunnen leven. Dat heeft bij mij toch geholpen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Kirrrti

Kirrrti


Vrouw Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Den Haag, Nederland

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:58 am

Zo Sharon, dat is schrikken! Beterschap zeg... Ik zal dan mijn lijstje met tips bij paniekaanvallen ook neit meer hoeven maken, want dit is duidelijk een medische oorzaak voor de pijn op je borst. Hopelijk wordt het gauw beter!

En Souris, dat is jammer.. Sad Blijft lastig om iedereen tevreden te houden zo.. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 4:18 am

Wow, Sharon!! Dat is schrikken.. Ik hoop dat de medicatie helpt en dat je er snel vanaf bent.

@Daphne (dacht ik) Dat is wel heel vervelend zeg.. Misschien kan je iets met Sharon haar tips Smile

Ik wil jullie vragen of jullie willen stemmen op mijn Fleurtje.. Zou het leuk vinden mochten we kunnen winnen Very Happy Je moet wel je email adres invullen en vanuit daar nog een keer accepteren, maar je krijgt hier verder geen spam door!
Hier is de link, je moet hem even helemaal kopiëren alsjebliefd Smile
https://www.facebook.com/intratuin/app_571063399576268?app_data={%22a%22:%22200%22,%22photoid%22:%22R0BGYL%22,%22aff%22:%22social_facebook%22}

Alvast heel erg bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Kirrrti

Kirrrti


Vrouw Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Den Haag, Nederland

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 4:50 am

Ik heb gestemd, hoor Smile Hier doet de link het wel, maar op het muizenforum doet je link het niet... ook niet als ik hem helemaal gekopieerd heb :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 4:57 am

Beterschap Sharon!
@Lianne: Ik heb gestemd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 5:04 am

Bedankt voor het stemmen! Ik zal nog is kijken op het mf..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Souris

Souris


Vrouw Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 12-05-13
Leeftijd : 48

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 5:18 am

Ja misschien is wat minderen wel de beste oplossing. Maar dat is zo moeilijk. Juist omdat ik met blauw tricolor nog in de kinderschoenen sta. Ik heb daar dus blauw, bont, splashed voor nodig om eerst dragers te fokken en met nakomelingen daarvan hopelijk wat tricolors te krijgen. Waarschijnlijk zullen die er de 2de generatie nog niet uitkomen, dus een derde ronde houd ik zeker rekening mee.

Zucht... waarom wonen we niet in een grote boerderij met een enorme schuur waar ik ongehinderd een hele dierentuin kan houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 5:51 am

Ik heb ook gestemd Lianne. Smile

Beterschap Sharon! Smile Ik heb dat soms ook wel eens dat ik soort van steken op de plaats van mijn hart krijg en dat is niet zo fijn.

@Marlon: Wat leuk dat jullie je nieuwe eigen stekje hebben gevonden! Very Happy

@Daphne: dat is minder leuk, misschien kan je in een van de andere lijnen wat minderen? Of hem uitleggen wat je wel bereiken en hoeveel/welke muizen je daar nog zeker voor nodig hebt om blauwe tricolors te fokken. Succes nog! Smile


En wat ben ik blij dat het nu weekend is! Kan ik weer 3 daagjes uitslapen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 5:56 am

Ocharme Sharon! :O
Hopelijk is het beter na die 5 dagen..
Heel veel sterkte en ik hoop dat je niet snel terug naar het ziekenhuis moet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 7:49 am

Bedankt allemaal! Momenteel gaat het wel, enkel een heel lichte druk in mijn hartstreek, maar dat heb ik al de hele week.

Dus aankomende week niet teveel doen, want ze denken dat de immense pijn is opgewekt omdat ik me overwerkt heb (heb vanmorgen het hele huis schoon gemaakt, eten gemaakt en alle diertjes gedaan en het is begonnen toen ik me uitstrekte om de laatste rattenkooi te nemen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 9:54 am

Ja dat kan idd wel zijn dan..
Guy meer laten werken he! Wink

En yay! cheers
Update van Wolfgang's dagboek is af! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
icegirl

icegirl


Vrouw Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 13-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Brecht

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 6:24 pm

@souris: ik krijg hier ook vaak gemopper van m'n vriend dat er teveel hamsters zijn, helpt ook niet dat ze in een kamer staan waar Benny geregeld door moet.
Heb zelf al beloofd om er maximum 40 te hebben, verdeeld over fok en opvang. Heb ook nog de zolder die hopelijk deze zomer zo goed als af geraakt, dan komen de hamsters daar te staan en hoeft hij niet elke keer al die kooien te zien staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamsteropvangmojito.weebly.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 8:29 pm

Doe het inderdaad maar allemaal rustig aan nu, Sharon. Hoop dat het snel beter wordt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 17, 2013 10:31 pm

Bedankt Smile

Vandaag 2 robbies naar hun nieuwe baasje brengen en deze middag komt iemand naar de baby ratjes kijken Smile En dan maar eens wat nieuwe foto's maken van het kleine grut!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 7 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: