BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De alledaagse babbel

Ga naar beneden 
+23
Boaz
riezz
Fallecia
icegirl
Pip-squeak
Souris
ratterylittlefluffy
Maxime
jacyntha
Elvis
Els
-Chantal-
Kirrrti
Natalie G
Marieketje
nieki
google64
Kayleigh
tessyke
LiefKonijntje
Ikkimausi
hylke
Sharon
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 35  Volgende
AuteurBericht
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 9:37 am

Ja daar heb ik wel is aan zitten denken, maar dan kunnen ze toch ook niet meer plassen? En dat bloeden vind ik het probleem niet.. Maar het feit dat onze reu niet gecastreerd is wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 9:50 am

Ik zou er zelf eigenlijk helemaal geen vertrouwen in hebben en heel de tijd op mijn hoede zijn.
Ik heb ook een hondje dat af en toe loops word, maar daar loopt geen reu bij. Dus ik zou niet weten hoe je het het beste doet. Wink

Mijn pc is zonet weeral eens uitgevallen en ik dacht even dat ik een groot deel van mijn net gemaakte schema kwijt ben, maar het is maar een heel klein stukje cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 10:04 am

We letten wel goed op hoor en als we er niet zijn gaan ze apart!

Gelukkig ben je niet al te veel kwijt

En ik ga maar eens naar bed. Heb totaal geen zin, want moet morgen weer naar school en daar heb ik echt geen zin in! Als het goed is maar twee weken, dan twee weken pvb op de kinderboerderij en daarna zomerstage in blijdorp Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 10:06 am

Daar twijfel ik niet aan hoor Smile

Slaapwel! en hier nog iemand die eigenlijk zou moeten gaan slapen om morgen naar school te gaan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Marieketje

Marieketje


Vrouw Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 4:56 pm

Ik ben de afgelopen twee weken vrij geweest en moet nu weer werken. Ik ben mooooeeee. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 7:39 pm

@ Lianne, ja dat klopt maar als ik Tara uitlaat doe ik gewoon dat broekje af. Very Happy

Wanneer Tara loops is mag ze niet overal meer loslopen en houd ik haar aan de riem.
Dan kan het niet mis gaan Laughing


Ik hoop dat je schooldag snel voorbij is cheers

Werkse Marieke! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 8:13 pm

@Natalie: Diervoeding gaat idd over de voeding van dieren. Ik moet dat straks ook maar eens gaan leren.. Maar dat is zo'n verschrikkelijk saai vak Embarassed Al die spijsverteringsstelsels en %droge stof en %eiwitten, etc..

Pff.. ik voel me nog steeds mottig en draaierig. Zo meteen toch maar de muisjes schoonmaken..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 8:14 pm

Inderdaad, niet zo'n leuk vak..

Beterschap!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 12, 2013 10:19 pm

Elvis schreef:
@ Lianne, ja dat klopt maar als ik Tara uitlaat doe ik gewoon dat broekje af. Very Happy

Wanneer Tara loops is mag ze niet overal meer loslopen en houd ik haar aan de riem.
Dan kan het niet mis gaan Laughing


Ik hoop dat je schooldag snel voorbij is cheers

Werkse Marieke! cheers

Vroeg al aan mijn moeder of ze zo'n broekje aan kreeg en waarschijnlijk wel ook voor in huis inderdaad. Ze mag tegen die tijd ook niet meer los lopen, dus dat wordt wat langere wandelingen maken haha.
We hebben ook nog als oplossing dat Fleur naar de vriend van mijn moeder gaat. Storm (de reu in kwestie) is al 11 en is liever niet zonder mijn moeder. Dus hij blijft dan bij ons. En het is maar tijdelijk natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 1:02 am

Pff veeel te veeel schoolwerk! Ik snap niet hoe mijn klasgenoten dat doen.. ik volg een aangepast deeltraject en heb daardoor maar 3 dagen per week les en ik zit al tot over m'n oren in het werk. En zij gaan 5 dagen naar school en raken gewoon met alles klaar... werk ik dan echt zooo traag? Of werken zij gewoon dag en nacht? Ik snap het niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 1:26 am

Hang ervan af hoeveel werk ze erin steken ;-)
Had tijdens mijn studies soms ook het gevoel dat ik traag was voor sommige vakken, maar dan bleek dat er een hele hoop hun voeten aan veegden.


Pff, heb koppijn al de hele dag Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 1:36 am

Een sterke kop koffie helpt tegen hoofdpijn Very Happy

Ook helpt het ietsjes tegen migraine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 1:59 am

Helaas in dit geval niet echt.
Als Programmeur zit ik namelijk een hele dag op een pc scherm te kijken, en dat werkt die hoofdpijn alleen maar in de hand.
Maar goed mijn dag zit er gelukkig bijna op. Dan nog even via de winkel passeren en dan hopelijk zonder file in 1 uurtje naar huis rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 2:05 am

Aah dat ken ik Very Happy heb zelf voor T-mobile gewerkt.

Je hebt een speciale Beeldschermbril/computerbril die vaak door je werkgever vergoed kan worden.
Die is er speciaal voor wanneer je lang naar een scherm moet kijken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 3:34 am

Sharon schreef:
@Natalie: Diervoeding gaat idd over de voeding van dieren. Ik moet dat straks ook maar eens gaan leren.. Maar dat is zo'n verschrikkelijk saai vak Embarassed Al die spijsverteringsstelsels en %droge stof en %eiwitten, etc..

Pff.. ik voel me nog steeds mottig en draaierig. Zo meteen toch maar de muisjes schoonmaken..

Oei, dat ziet er inderdaad niet zo'n leuk vak uit..
Misschien heb je ook meer hobby's en andere dingen zoals een forum beheren waar ook veel tijd inkruipt. Tegen die tijd kunnen die klasgenoten hun werk misschien al gedaan hebben. Ik weet nu wel niet hoe veel huiswerk het is. Wink


Beterschap aan al diegene die zich niet zo lekker voelen!

Terug naar boven Ga naar beneden
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 7:10 am

Mijn dagje school zit er ook weer op (al om half 5) Morgen hebben we een grote schoonmaakdag in ons dierenverblijf op school. Wij zitten in het project onderwijs en zijn een stichting (stichting NOAH) wij beheren dus ook het dierenverblijf op school.. (Loopt echt van geen meter en alle dieren zitten er slecht bij) Maar morgen moeten we het gehele dierenverblijf weer aan kant maken. Daarna gaan we gezellig met zijn allen bowlen en daarna eten bij de mac (de wok is helaas dicht morgen)

Ik hoop dat de dag goed gaat verlopen.. Ik heb namelijk zo goed als alles geregeld.

Verder mogen wij nog een dierenverblijf uitje organiseren. Dus een uitje wat wel met dieren te maken heeft.. (ohja we mogen het geen uitje noemen maar excursie) Iemand nog leuke tips? We zijn al naar het dolfinarium geweest en naar de beekse bergen. Het zou fijn zijn als we er nog iets van kunnen leren en we hebben een redelijk flink budget..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 7:38 am

Vandaag het grootste deel van de kooien schoongemaakt.. wat een klus Razz

En Lianne, tot hoever kun je gaan? Persoonlijk vind ik Blijdorp een hele leuke zoo en als je echt wat wil leren is het Natuurhulpcentrum in Opglabbeek een aanrader, maar denk dat dat beetje ver is voor jullie..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
LiefKonijntje

LiefKonijntje


Vrouw Aantal berichten : 130
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Middelburg

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 7:49 am

Blijdorp is te doen. Dolfinarium was verder weg Wink

(ik mag over 4 weekjes stage lopen in blijdorp voor 6 weken bounce )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/MouseryLiefKonijntje
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 8:11 am

Drukke boel hier Very Happy

Opglabeeck is best leuk, we zijn er al een paar keer fretjes gaan halen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 8:27 am

Het is inderdaad lekker druk Smile

Helaas net gemerkt dat muffin verkouden lijkt Sad Had haar eindelijk nog eens te pakken sinds ze in hun groot terra zitten en nu lijkt ze de hele tijd te niezen Sad
Morgen maar ineens naar de da, want ergens ziet ze ook rooder dan ervoor Sad mijn arm fuzzje Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 8:57 am

Ik ben die rotzooi rond die hamsters van Lydia zo moe! De BKDV heeft er NIETS mee te maken en toch haalt ze onze naam door het slijk! Aargh :s

Ahja..

En ik heb een fotoboekje gemaakt over 'rats are..' dus ben benieuwd wanneer het gedrukt zal zijn ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 9:31 am

Waar? Had ook een stukje gelezen maar vind t niet meer terug. Rot mens! (sorry Very Happy )

Edit: Ah zie het net, op pagina hamsteropvang mojito. Nog ergens verder gegaan? Razz Wil het gerust eens lezen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 8:34 pm

Op die pagina, op de pagina van de BKDV zelf en op haar hamstery pagina. En vast ook wel in prive gesprekken en op fora maarja daar kan ik niet lezen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 8:50 pm

Ondertussen blijkt er op het hamsterforum nog een andere situatie zich voor te doen:
Iemand had bij Lydia een hamster gereserveerd stond daar voor de deur en kreeg doodleuk te horen dat madam van gedacht veranderd was en ze hem niet meekreeg.

Ik heb zin dat mens ****************
Sommige mensen zijn te dom om op deze wereld vrij te mogen rond lopen.
Sorry, maar ik begin dat mens verschrikkelijk beu te worden...
Arme beestjes Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitimema mei 13, 2013 9:12 pm

Ohnee! :s Echt een raar mens.. en alle berichten die ik bij haar post om de BKDV (vriendelijk!!) te verdedigen omdat we er niets mee te maken hebben, verwijderd ze gewoon doodleuk :s
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Gesponsorde inhoud





De alledaagse babbel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De alledaagse babbel   De alledaagse babbel - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De alledaagse babbel
Terug naar boven 
Pagina 5 van 35Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 35  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: