BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO

Ga naar beneden 
AuteurBericht
riezz

riezz


Man Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sas van Gent - Zeeuws Vlaanderen

G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO Empty
BerichtOnderwerp: G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO   G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO Icon_minitimevr apr 18, 2014 1:03 am

Voor het G-nest heb ik mijn mooie lieve Star uitgekozen omdat ik toch wel de Siamlijn wil doorzetten met sealpoint Siam/Siam .
Star is ook weer zo een typische hysterische speelmuts , die het liefst achter je vingers aan rent en als ze de deur al hoort staat ze met haar eigenwijze koppie al te kijken wat er te halen valt.
De heer is denk ik ook een B-tje namelijk Bilbo die bij Dien woont en op die manier heb ik mijn eigen bloedlijn mooi in de 2 nestjes zitten.
Nu hopen dat de dames meewerken natuurlijk want de natuur is zoals ik in het verleden gemerkt heb niet te dwingen helaas.

Star:
G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO Star_6_maart_2014_7

Bilbo
G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO 993468_430121963779920_1064450412_n
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.riezzenratzz.com
riezz

riezz


Man Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sas van Gent - Zeeuws Vlaanderen

G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO Empty
BerichtOnderwerp: Re: G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO   G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO Icon_minitimedi mei 06, 2014 5:30 am

na het F-nest stop ik er een tijdje mee en hoe leuk en mooi mijn lijn ook is ,hoeveel tijd ,geld en vooral liefde ik er in heb gestoken , ik ben de lol verloren in het geheel.
Het F nest doe ik omdat ik absoluut deze lijnteelt wil doen en dan ga ik er een tijdje mee stoppen en ik zie wel of ik ooit weer ga fokken , maar als de lol er vanaf is moet je stoppen vind ik.

Dus dit G-nest gaat niet door .

Ik ben ook nog aan het denken of ik nog wel door ga met ratten want de lol is er voor mij helemaal af, ik hou vreselijk van mijn beestjes maar ik merk dat de rest er om heen het plezier voor mij goed heeft vergald .
Ik ben heel integer en vol passie begonnen met mijn rattery maar als je niet in een kringetje wil horen word je geslacht , dus ik ga denk ik maar over op goudvissen of zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.riezzenratzz.com
 
G-nestje september 2014 R&R STAR & R&R BILBO
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onze nieuwe aanwinst: Bilbo
» rattery Riezz&Ratzz F-nestje / R&R Debra en R&R Coca
» Rattery Riezz&Ratzz D-nestje R&R Bangkok Princess & 30str Oracle
» Enigma, Euphoria en Star zijn geen ukkies meer en echte dames nu :-)
» Rattery Riezz&Ratzz E-nestje / 30str Totally Blessed en 30str Sherlock

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: Ratten :: Fokken-
Ga naar: