BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Opvangers..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Opvangers..  Empty
BerichtOnderwerp: Opvangers..    Opvangers..  Icon_minitimedo okt 24, 2013 10:22 am

Vandaag weer op een verhaal gestoten..  Evil or Very Mad  5 dikstaartgerbils van de dochter van iemand die hier 15min vandaan woont. 4v en 1 ventje. Zouden ( Neutral  ) gescheiden zitten. 1 van hun (voor zover ik kan zien) is enorm toegetakeld... Crying or Very sad   Ik krijg ze zo mee, als ik er maar een goede thuis voor vind.. Dochter en ouders hadden nl. geen tijd meer, tja, als je dochter 4 jaar is kan dat wel eens gebeuren ja Rolling Eyes .

Ik heb voor het ventje reeds een terrarium (70x30) klaargezet, morgen ga ik het verder inrichten. Ook heb ik een aqua van 100x30 bovengehaald voor de 4 meisjes..

Zaterdag ga ik hun ophalen! Ze zullen een thuisje zoeken. Ventje mag na een aantal daagjes observatie verhuizen indien gezond, de vrouwtjes zullen minstens een 20 dagen in opvang moeten blijven. Tenzij iemand ook mee opvanggezin wilt zijn natuurlijk  Smile

Updates en foto's volgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

Opvangers..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvangers..    Opvangers..  Icon_minitimezo okt 27, 2013 6:05 am

leuk dikkies!!! Very Happy
Ik zou de vrouwtjes alleen opsplitsen in 2 kleine groepjes.
4 is wel erg druk om bij elkaar te zitten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Opvangers..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvangers..    Opvangers..  Icon_minitimezo okt 27, 2013 8:18 pm

Heb hier geen update geplaatst ^^

Ze zijn dus binnengekomen, uiteindelijk 1v apart van 3 andere vrouwen. De mams + 3 dochters dus. Vader dikstaart was er het ergste aan toe en besloten ze die ochtend toch te houden, hij miste zijn start etc. Het was dus van een echtscheiding trouwens, dames zagen/zien er goed uit. Ze zouden gescheiden zitten maar blijven hier toch even voor de zekerheid.

Mams: 1j
Dochters: +- 3 maand.

Ondertussen zijn ze allemaal gereserveerd. 1 van de dames is gisteren nog naar Sharon verhuist, de andere gaan naar Nikki & Hjördis. Mams gaat naar Kayleigh.

Het hok van mams! Very Happy
Opvangers..  DSCN0381_zps5a6c4d03

Mams:
Opvangers..  DSCN0397_zps234cb4d4

Opvangers..  DSCN0402_zps13eb01f5

Dochters hun hok!
Opvangers..  DSCN0448_zpsff5f9727

En foto's van de meisjes:
Opvangers..  DSCN0442_zps977c6339

Opvangers..  DSCN0445_zps5dc8838e

Opvangers..  DSCN0435_zps12fcec9e

Opvangers..  DSCN0433_zps529dfe0d

Opvangers..  DSCN0422_zpsb31dab1d
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
tessyke

tessyke


Vrouw Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 33

Opvangers..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvangers..    Opvangers..  Icon_minitimezo okt 27, 2013 9:30 pm

ah 3 zusjes kan je makkelijk bij elkaar houden Very Happy
Het is vaak de moeder - dochter band dat op de klippen loopt.

Wat een stumper dat mannetje.
Het feit dat hij zijn staart mist heeft hij wel degelijk bij de vrouwen gezeten want na een dekking vallen ze de man aan.
Miss 1 geluk dat dikstaartjes niet zo makkelijk fokken maar een dracht is natuurlijk niet uitgesloten want de dames durven wel eens spermaopslag te doen Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opvangers..  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opvangers..    Opvangers..  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opvangers..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opvangers
» Overrompeling, veel opvangers!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: Gerbils :: Algemeen-
Ga naar: