BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Roborovski dwerghamsters in de opvang

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Roborovski dwerghamsters in de opvang Empty
BerichtOnderwerp: Roborovski dwerghamsters in de opvang   Roborovski dwerghamsters in de opvang Icon_minitimewo okt 16, 2013 12:14 am

Ik dacht, ik help Kim even voorruit, zit mij hier toch even te vervelen Razz 

Omdat ik het de laatste tijd zo druk gehad heb schoot het bijwerken van fb, site enzo er nogal aan over. Daarom eventjes een nieuw topic.

Al de hamsters hieronder zoeken nog een nieuw thuisje. Ze zijn te bewonderen bij mij in Brecht en kunnen hier ook opgehaald worden na goedkeuring van de adoptie. Vervoer naar Antwerpen kan altijd geregeld worden dankzij de hulp van Caroline van Hamster Home. Afspreken op beurzen kan in principe ook steeds, hoewel dat dit tot halverwege 2014 een beetje afhankelijk zal zijn van hoe m`n zwangerschap verloopt en hoe vlot het met de nieuwe baby allemaal gaat lopen.
Kortom, we komen er wel uit qua vervoer.

Adoptie kost 4 euro, om zo toch de kosten te kunnen dekken.

Roborovski dwerghamsters in de opvang 1233507_339049059563885_25873045_nRoborovski dwerghamsters in de opvang 1174832_339049066230551_1702572019_nRoborovski dwerghamsters in de opvang 625427_339049062897218_535467508_n

snowbear dame (heeft nog geen naam)

Dit dametje heeft het niet makkelijk gehad en is daardoor erg moeilijk te koppelen. Op haar achterste heeft ze in litteken waar geen haar meer op groeit, maar de wonde zelf is mooi genezen. Verder is ze lief van karakter en kan ze voor een robbie heel makkelijk geknuffeld worden. Ze heeft ondertussen in mijn ogen al genoeg mislukte koppelingen achter de rug om gewoon lekker alleen door het leven te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Boaz

Boaz


Man Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-10-13

Roborovski dwerghamsters in de opvang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roborovski dwerghamsters in de opvang   Roborovski dwerghamsters in de opvang Icon_minitimewo okt 16, 2013 6:03 am

Prachtig dametje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roborovski dwerghamsters in de opvang
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [ZOO DELLA LUNA] A-nest: Bonte Roborovski dwerghamsters
» Russische dwerghamsters in de opvang
» Campbelli dwerghamsters in de opvang
» Opvang degoe's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Nuttige zaken :: Dieren in opvang-
Ga naar: