BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De twee hondjes van Chantal

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Chnn

Chnn


Vrouw Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 10-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Stadskanaal, Nederland

De twee hondjes van Chantal Empty
BerichtOnderwerp: De twee hondjes van Chantal   De twee hondjes van Chantal Icon_minitimevr okt 11, 2013 8:32 am

Hallo,

Naast mijn twee roborovski dwerghamsters heb ik zelf nog een vondeling, Divo. Daarnaast loopt er als gezinshond nog een Old English Bulldog.

Divo is een Chihuahua langhaar reu van nu 3 jaar oud. Heb hem ik gevonden op het treinstation in Groningen. 's Ochtends zat hij daar al. Hij zat vastgebonden aan een paal, hij had makkelijk weg kunnen komen. Het halsbandje was twee keer zo groot als zijn halsje. Einde van de middag zat hij er nog. Ik heb hem toen meegenomen. Hij werd toen geschat op een pup van 9 à 10 weken oud. We moesten nog een uur reizen met de bus naar huis. Hij moest niets van mij hebben en het liefst wou hij snel bij mij weg. Maarrr... halverwege de busreis gaf hij mij kusjes. Sindsdien zijn wij de beste maatjes! Ik ben de enige die alles met hem kan doen!

Dag 1 bij mij:
De twee hondjes van Chantal 2dmeqx

Divo 3 à 4 maanden:
De twee hondjes van Chantal 33b1en5

Divo 1 jaar:
De twee hondjes van Chantal 8xvfx2

Divo nu:
De twee hondjes van Chantal Vy5w6v

De twee hondjes van Chantal Vhs461

De twee hondjes van Chantal 2ufrdpx


Daarnaast loopt er hier nog een hond rond, van het hele gezin. Dat is een Old English Bulldog reu van nu een jaar oud. Hem hebben we al puppy gekregen van 7 weken. Veel ste vroeg, maar hij heeft nooit moedermelk gehad, moeder moest gelijk geopereerd worden aan een baarmoederontsteking waardoor melk geven niet meer kon. Doordat de mensen hem volledig gespeend hebben, vonden zij dat hij wel weg ging. Wij wouden hem maar al te graag meenemen natuurlijk, achteraf was het niet zo goed. Want hij was doodziek toen hij bij ons kwam. De dierenarts had niet verwacht dat hij het zou redden, maar toch heeft deze beer het gehaald. We hebben hem de naam Hummer Junior gegeven.

Dag 1 bij ons:
De twee hondjes van Chantal 35mp99e

Hummer een half jaar:
De twee hondjes van Chantal 23i7bsi

Hummer nu:
De twee hondjes van Chantal Nv1je8

De twee hondjes van Chantal 2ufwx0h

De twee hondjes van Chantal 16bg3fr


Voordat Hummer hier kwam hadden wij een West Highland White Terriër, het Ceasar reclame hondje. Wesley hebben wij in moeten laten slapen met een leeftijd van 16,5 jaar. We missen hem zo nu en dan nog wel, maar gelukkig hebben we Hummer daarvoor in de plaats gekregen die het verdriet toch ietsjes verzacht. Gelukkig lijken de honden totaal niet op elkaar en dus kunnen we niks vergelijken met elkaar.

De twee hondjes van Chantal 2008w1s

Liefs Chantal


Laatst aangepast door Chnn op vr okt 11, 2013 9:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De twee hondjes van Chantal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De twee hondjes van Chantal   De twee hondjes van Chantal Icon_minitimevr okt 11, 2013 8:37 am

Wat een mooie handen en aandoenlijke verhalen! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Boaz

Boaz


Man Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-10-13

De twee hondjes van Chantal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De twee hondjes van Chantal   De twee hondjes van Chantal Icon_minitimevr okt 11, 2013 9:06 am

Wat geweldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chnn

Chnn


Vrouw Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 10-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Stadskanaal, Nederland

De twee hondjes van Chantal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De twee hondjes van Chantal   De twee hondjes van Chantal Icon_minitimeza okt 12, 2013 3:38 am

Dankjulliewel! Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

De twee hondjes van Chantal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De twee hondjes van Chantal   De twee hondjes van Chantal Icon_minitimeza okt 12, 2013 4:43 am

Wat een beauty's allemaal.I love you 
En gelukkig hebben ze een gouden mandje:cheers: 
Terug naar boven Ga naar beneden
Chnn

Chnn


Vrouw Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 10-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Stadskanaal, Nederland

De twee hondjes van Chantal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De twee hondjes van Chantal   De twee hondjes van Chantal Icon_minitimema okt 14, 2013 7:39 am

Ik doe mijn best hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

De twee hondjes van Chantal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De twee hondjes van Chantal   De twee hondjes van Chantal Icon_minitimema okt 14, 2013 9:08 am

Allemaal geen rassen voor mij, maar het zien er allemaal wel lieverdjes uit Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Gesponsorde inhoud





De twee hondjes van Chantal Empty
BerichtOnderwerp: Re: De twee hondjes van Chantal   De twee hondjes van Chantal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De twee hondjes van Chantal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn twee degoes
» Roborovki hamsters van Chantal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Overige huisdieren-
Ga naar: