BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Slaapwel Dropje, Lori

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitimewo jul 31, 2013 8:07 pm

Dropje

Pijn heeft me dit gedaan, om je berichtje te schrijven, maar je verdient hier echt wel een plaatsje... Sad

Woensdag 20 februari 2013 ben ik samen met nog wat superfijne mensen om een hoop diertjes in VOC Anderlecht gereden. Daartussen zaten een hoop stekelmuisjes, met 1 zwart bolletje bij..
Slaapwel Dropje, Lori DSCN2569_zps35857ca6

Een zwart tan kleurmuisje, tam, groot, zooooooo lief. Meteen verkocht dus uiteraard mocht je blijven. Je kreeg de naam Dropje, wat eigenlijk heel goed bij je karakter en uiterlijk ging.
De introductie met de andere muisjes ging supergoed, oh wat was je lief tegen iedereen :love: . Een aantal maanden is het allemaal zo goed gegaan, was helemaal verkocht aan deze nieuwe, prachtige meid.

Door tumoren en abcessen die niet weggingen, is uiteindelijk besloten je vredig te laten inslapen, voor je zou rondlopen met een paar gigantische bollen aan je lijfje. Dat was gewoon geen doen Sad
Na heel veel voor je vechten, opereren, er doorkomen, en toch terug op de draadjes reageren... Is besloten je op dinsdag 7 mei 2013 te laten gaan, in mijn armen.. Met deze hele strijd ben ik alleen maar meer gehecht aan je geworden, heb het gevoel dat wij 2 echt een band hadden. De voorbije maanden is wel meer voorkomen dat ik, met aan je te denken, toch nog in tranen stort.. Sad

Ik mis je, verschrikkelijk, je bent maar een kleine 3 maand bij mij gebleven en dat was veel te kort. Hoop je ooit nog terug te zien Sad

Slaapwel Dropje, Lori Soqtmb

Lori
Begin februari kwam mams met 2 nieuwe muizels toe, een verassing, 2 schatjes die een thuisje zochten, en uiteraard bij mij mochten komen wonen :pom:

Jij en Mia zijn nooit echt de tamste muisjes geweest. Hoe vaak zijn jullie wel niet ontsnapt in mijn kamer, hebben jullie eens goed gebeten naar mij en liepen jullie meteen weg bij het opendoen van jullie aqua..
Nuja, wat maakt dat nu uit, even graag zie ik jullie :love: Die kleine prutsjes tussen mijn grote andere dames..

De introductie liep gelukkig vrij goed. Jij bent altijd een stil, maar lief muisje geweest, zowel (vaak) tegen mij als tegen de andere muizels. In het loopwiel kon je nogal afstanden afleggen, geweldig om te zien hihi

Aangezien je niet zo graag opgenomen werd, deed ik dat eigenlijk enkel bij het uitkuisen van jullie aqua. Met huisje en al in de vervoersbak, snel, zo weinig mogelijk stress.

Toen ik vorige donderdag jullie aqua kuiste, zag ik al dat het niet goed was.. Plots o zo mager, haar recht, huid rood, hoge rug.. Sad Vrijdagochtend zijn we meteen met jou (en de hele andere hoop) naar Peggy gereden.
We hebben nog vanalles geprobeerd. Gisteren nog met je naar de dierenarts geweest. We zagen dat je naast, hoe slecht je was, wel heel alert was, je kwam in je eigen duna al gewoon naar mijn hand gelopen, je oogjes zagen er ook weer beter uit.. Beslist dat ab het nog kon oplossen, en aangezien je dat niet wou opeten in wat lekkers, op je hoofdje gedruppel toen ik thuis kwam, samen met de pijnstiller. Dit waste je snel op, dus wij waren superblij :dance: .

Had net tegen iemand gezegd dat ze moest duimen dat je medicatie snel zijn werk zou doen, je zou genezen, voor ik nog wat zalf over je rugje zou doen. Ik pak je op in de duna en je voelde plots wel heel kou aan Sad Snel bij mij, onder mijn trui in de zetel genomen, lekker wat kroelen en opwarmen, mams om een pittenkussentje, dat geïnstalleerd, maar het was te laat Sad Je bent in mijn armen, bij mijn trui, dicht bij mijn hartje heengegaan, op 31/07/2013.

Mis je Crying or Very sad Had dit niet verwacht Sad Blij dat je niet alleen bent gegaan, maar dicht bij iemand die heel hard van je houdt...

Slaapwel Dropje, Lori 14v7byx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitimedo aug 01, 2013 1:57 am

Sterkte met het verlies van deze mooie muizels!
Terug naar boven Ga naar beneden
riezz

riezz


Man Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sas van Gent - Zeeuws Vlaanderen

Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitimedo aug 01, 2013 3:44 am

Agossie, heel veel sterkte Crying or Very sad 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.riezzenratzz.com
Fallecia

Fallecia


Vrouw Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent/ Sint-Truiden

Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitimedo aug 01, 2013 5:19 am

heel veel sterkte, Hylke Sad
Zo mooi geschreven weer..
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitimedo aug 01, 2013 9:34 am

Dankjullie :(Mis ze allebei echt enorm hard :(Ik heb op zich niet zo'n heel sterke band met de kleurmuisjes (tov. bijvoorbeeld de ratjes), maar deze 2, zo'n strijd samen, dan bouw je op korte tijd wel een band op.. Ik kon ze nooit gewoon opnemen en nu liep Lori zelfs gewoon over mijn hand ed, zat ze gezellig onder mijn trui, dicht bij mij, elke avond.. Sad Dropje was gewoon het tamste muisje van allemaal, zo zot vas ik van haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Fallecia

Fallecia


Vrouw Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-13
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent/ Sint-Truiden

Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitimevr aug 02, 2013 4:32 am

Zo jammer dat je ze zo snel moest afgeven Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitimeza aug 03, 2013 7:47 pm

Erg veel sterkte, de beestjes hebben het toch nog even goed gehad bij jou, en dat is het enige leven dat zij zich nog herinnerden..
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitimeza aug 03, 2013 11:34 pm

Dankjullie flower 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Gesponsorde inhoud





Slaapwel Dropje, Lori Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapwel Dropje, Lori   Slaapwel Dropje, Lori Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapwel Dropje, Lori
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: In memoriam-
Ga naar: