BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Het wie-gaat-op-reis-topic

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 2:09 am

Het is bijna zover!
Hoewel velen nog druk in de examens zitten, komt de vakantie steeds dichterbij! De tijd om er eens lekker tussenuit te knijpen den batterijen op te laden om opnieuw een lastig jaar aan te kunnen Wink

Dus, wie gaat op reis? Zo ja, waarheen, wat ben je van plan te doen, hoe lang?? Very Happy


Ik zal de spits afbijten,
14 juli vertrek ik terug naar Zuid-Afrika. Dit wordt mijn derde zomer op rij en ik vrees dat ik het nooit meer zal afleren. Het is het mooiste plekte ter wereld dat ik ken en ik kan niet meer wachten de mensen en dieren daar terug te zien en bij te praten! De afgelopen 2 jaar heb ik welpen grootgebracht, dus ik ben erg benieuwd hoe het nu met hen gaat en als ze me nog zouden kennen uiteraard Smile Maar aangezien Nox en Lara afgelopen zomer al spinnend naar de omheining kwamen gerend toen ik aankwam, vermoed ik wel dat ze me nog zullen kennen ^^
Dit jaar worden het niet enkel cheetahs, maar werk ik als baby-opvoeder Razz heel wat flessenbaby's dus.
En tussendoor samen met Guy de parken in de omgeving gaan verkennen! Smile 8 augustus komen we terug thuis!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 3:07 am

Ik wordt jaloers, wat een leuke manier om je vakantie te spenderen Smile

Hier ishet wat verlof betreft nooit veel. Vorig jaar een half weekje disneyland gedaan begin juni. Dit jaar wordt het een midweekje zee de laatste week van juli. En voor mijn verjaardag dan naar Cats Very Happy
Hopelijk kunnen we snel eindelijk eens watsparen en wordt het volgend jaar een langere vakantie, al is het zo ook wel leuk. Ik spreid mijn verlof liever over het hele jaar dan 2 weken in de zomer te hebben Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 6:31 am

Ik ga niet op vakantie dit jaar, maar mag wel 2 weken house-sitten Very Happy
Ons mama, Stefan en m'n zusjes gaan dan naar de Ardennen, en ik blijf bij alle diertjes, zelfs de hond blijft bij mij Very Happy

Een betere vakantie bestaat niet voor mij! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 7:16 am

Leuk Very Happy
Binnen een jaartje of 2 zullen we ook House- en dieren-sitters nodig hebben in ons huisje, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 7:50 am

Very Happy idd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 8:46 am

Ik ga ook niet op reis. Mijn ouders gaan wel een weekend weg, maar ik ga niet mee dan.
Het enigste wat wij vaak doen zijn daguitstappen met mijn nicht. Ik vind het goed zo want anders zou ik ook iemand moeten zoeken die voor de dieren zorgt en ik vind het al moeilijk genoeg om het onderhoud aan mijn ouders/zus over te laten. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hjördis




Vrouw Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 32
Woonplaats : Diest

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 3:03 pm

Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook niet op reis, misschien eventjes ertussenuit en rondreizen in Frankrijk met de auto. Maar vermoed dat dit een tijdje opgeschoven gaat worden..
De diertjes gaan voor natuurlijk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 7:32 pm

Very Happy ik kan er ook niet goed tegen om de baastjes achter te laten..

En Hjördis, dat klinkt gezellig!
Met wie ga je dan? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hjördis




Vrouw Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 32
Woonplaats : Diest

Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitimeza jun 08, 2013 11:07 pm

Met mijn vriend natuurlijk Cool
Ik heb het vroeger ook al jaren gedaan met mijn mama en broer en dat vond ik altijd wel tof Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Gesponsorde inhoud





Het wie-gaat-op-reis-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wie-gaat-op-reis-topic   Het wie-gaat-op-reis-topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het wie-gaat-op-reis-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie gaat er naar de Naturaria Fair?
» Verjaardag-topic
» Sad topic
» Snapshot topic
» Snapshot topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Overige zaken :: Babbelbox-
Ga naar: