BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 De ratjes van Femke en Tom

Ga naar beneden 
+7
tessyke
Sharon
Natalie G
Pip-squeak
hylke
Fallecia
Ikkimausi
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ratjes van Femke en Tom   De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 11, 2013 1:24 am

Ik ben echt blij dat Ijzel en Mist nu bij jullie zitten. Geweldig groepje heb je Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Chnn

Chnn


Vrouw Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 10-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Stadskanaal, Nederland

De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ratjes van Femke en Tom   De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 12, 2013 4:06 am

Mooie ratjes heb je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ratjes van Femke en Tom   De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 17, 2013 8:55 pm

Dank jullie wel Smile

Helaas minder goed nieuws. Gisteren een bult ontdekt bij Barney en dus net naar de da geweest omdat die zo ineens zo groot was. Gaat waarschijnlijk om een tumor met ontsteking, dus de schat wordt vandaag geopereerd. En gecastreerd ineens mee als dat kan.
Duimen dus voor een goede afloop, de intro gaat dan maar weer een stapje terug omdat Barney eruit valt voor een tijdje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ratjes van Femke en Tom   De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 24, 2014 7:38 pm

OMG is het lang geleden dat ik hier nog een update gezet heb xD

Helaas is dus Barney diezelfde dag van zijn operatie overleden Sad
De schat was de operatie goed doorgekomen maar in de loop van de avond terug in zijn narcose gevallen Sad Ik blijf hem nog steeds zo hard missen Sad

Maar ondertussen is onze groep al serieus uitgebreid. Begin april had ik van Ratopia een telefoontje gekregen om 2 ratjes op te halen die gevonden waren in het bos in Boom. Nu had ik die dag toch afgesproken met hen, dus hup even die 2 lieverdjes opgehaald. Halsoverkop natuurlijk verliefd geworden op de grootste sukkel van de 2 xD
Lieve lieve Zuma, ze zat helaas met een kaakabces en meerdere kleinere abcesjes in haar bekje. Na een eerste operatie ging het beter met haar en langzaam maar zeker kwam ze op gewicht bij en beterde ze. Dus de adoptie zat goed. Gezien ik ventjes had, moest ze natuurlijk eerst gecastreerd worden. Bij de controle voordat dit kon gebeuren hebben ze een zachte reutel bij haar ontdekt. Die moest natuurlijk eerst weer verdwijnen eer ze geopereerd kon worden. Helaas ging het vanaf toen terug slechter Sad
Haar reutel verslechterde en ook haar abcessen waren terug. De dag voor haar operatie hieraan, werd ze dood in haar kooi terug gevonden Sad

Nu gezien ik 4 mannen had die qua leeftijd enorm verschilden met haar, moest er natuurlijk een leeftijdsgenootje bij komen. Echter nergens in een opvang zat iets dat me aansprak, en de klik moest er natuurlijk wel zijn. Dan hebben we eindelijk 2 lieve schatten van dames gevonden. Nu nadat Zuma toch niet naar ons kon komen, waren we dus opnieuw op zoek naar een dame die qua leeftijd tussen de kleintjes en onze ventjes zaten. Beide groepen verschilden namelijk tot een jaar. Luie mannen en 2 actieve rittens, dat zag ik niet goed komen.

En plots zaten er bij Ratopia zo leuke dames. Crèmeke was ik direct verliefd op. Mevrouwtje kon ondanks haar gevorderde leeftijd nog steeds heerlijk zot doen, en knuffelen en kusjes geven etc.
Dochtertje Brownie was ook zo fantastisch, maar gezien deze niet alleen mocht verhuizen daar ze zo een populaire tekening/kleur had was ze geen optie.
Maar De 3 weken die ik moest wachten tot ik Crèmeke kon adopteren, kon ik haar maar niet uit het hoofd krijgen. En dus werd ook deze schat van een dame geadopteerd.

Bijgevolg zitten we dus ondertussen reeds aan 8 ratsels xD
4 gecastreerde ventjes van tussen de 1j en 1j4m en 4 lieve dames van tussen de 1j4m en 4m  I love you I love you I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Saskia1982




Vrouw Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 22-07-14
Leeftijd : 41
Woonplaats : Vierpolders, Zuid-Holland

De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ratjes van Femke en Tom   De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 24, 2014 10:17 pm

Wat leuk zo'n groep Smile
Zelf heb ik vroeger een groep van 4 ratjes gehad, maar op het moment heb ik de tijd niet om ratjes de aandacht te kunnen geven die ze nodig hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/saskiabeestjes
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ratjes van Femke en Tom   De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 03, 2014 10:36 am

Veel plezier met de nieuwe dames! Ben wel benieuwd naar foto's Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De ratjes van Femke en Tom   De ratjes van Femke en Tom - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De ratjes van Femke en Tom
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ratjes
» Degrande fotografie: ratjes
» Wat heb je het laatst gemaakt voor je ratjes?
» Welke extra's hebben jou ratjes vandaag gekregen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: Ratten :: Fotoboek-
Ga naar: