BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
E!!@




Vrouw Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 32
Woonplaats : Utrecht (NL)

[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Empty
BerichtOnderwerp: [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn)   [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Icon_minitimevr mei 17, 2013 5:08 am

Nog 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw zijn op zoek naar een nieuw huis. Ik ben met ze bezig om ze tammer te krijgen maar het nieuwe baasje moet dit wel goed doorzetten mits je een tamme hamster wilt. Hun moeder was namelijk erg beschermend en kon goed krijsen toen ze hier net was wat de hamsters een beetje hebben overgenomen. Ik zie ze nog steeds vooruitgaan gelukkig. Het is ook mogelijk om ze te laten verhuizen als kijkhamsters want het zijn (nu) geen hamsters die aangeven dat ze per se aandacht willen.

Diersoort: Dwerghamster
Geslacht: 2 vrouwen en 4 mannen (ovb)
Uiterlijk: 2 zwarte en 4 wildkleur

Geboren op: 23 april 2013 (geschat)


Foto's van 16-5-2013

Zwart | vrouw (ovb)
[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) 16-5-2013Rosa_zpsedfacc85

Wildkleur | man (ovb)
[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Abelmetopvangnaam_zpse8f5e599

Wildkleur | man (ovb)
[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) DSCF2639metopvangnaam_zpsb7539968

Wildkleur | man (ovb)
[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) DSCF2652metopvangnaam_zps2504b206

Zwart | vrouw (ovb)
[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) DSCF2661metopvangnaam_zps3ba42b5f

Wildkleur | man (ovb)
[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) DSCF2666metopvangnaam_zps51256dd3


Laatst aangepast door E!!@ op zo jun 09, 2013 1:41 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn)   [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Icon_minitimevr mei 17, 2013 10:05 am

Oooh wat een schatjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
E!!@




Vrouw Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 32
Woonplaats : Utrecht (NL)

[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn)   [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Icon_minitimedo mei 23, 2013 7:42 am

Inmiddels zijn er al 5 gereserveerd cheers en zoekt nog 1 wildkleur man een nieuw baasje. Wie o wie wilt een leuke wildkleur man een nieuw huis geven? Ik kan hem meenemen naar de exoknaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
E!!@




Vrouw Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 32
Woonplaats : Utrecht (NL)

[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn)   [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Icon_minitimezo jun 09, 2013 1:40 am

1 zwarte vrouw en 1 wildkleur man zijn geplaatst. 1 wildkleur man is gereserveerd en wordt binnenkort opgehaald.

Nog 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw zijn nog op zoek naar een nieuw baasje. Het zijn niet de tamste jonge hamsters helaas mede door het gedrag van hun moeder. Ik ben met ze bezig maar nieuwe baasjes moeten wel goed met ze bezig gaan als je echt een tamme hamster ervan wilt maken. Ze mogen ook als kijkhamsters geplaatst worden want zelf hebben ze (nu) geen behoefte aan aandacht.. zover ik het kan merken natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
E!!@




Vrouw Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 32
Woonplaats : Utrecht (NL)

[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn)   [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Icon_minitimedo okt 10, 2013 4:11 am

Mag gesloten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn)   [Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Hamster] 2 wildkleur mannen en 1 zwarte vrouw (bijna 7 wkn)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rosalina, wildkleur gerbil vrouw
» Yoshi en Luigi, zwarte en wildkleur mannelijke gerbil
» Mijn Hamster Familie :D
» Zwarte nijlstekelmuizen
» Mijn mannen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Nuttige zaken :: Dieren in opvang-
Ga naar: