BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Lieve Lumi

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

Lieve Lumi Empty
BerichtOnderwerp: Lieve Lumi   Lieve Lumi Icon_minitimedo jan 23, 2014 7:37 pm

Ach mijn lieve meid, jij verdient hier ook een topicje.

Ik weet nog goed toen Pongetje gestorven was en Ping zo treurde dat er gezelschap voor ons ventje in huis moest komen.
Na een beetje zoeken kwam ik jou bij Tessy tegen en wat was je toch een knapperd.
Een weekje wachten en dan konden we eens langs komen om te zien of het klikte tussen jou en Ping.
Maar al snel werd besloten dat ook Lyra, je nichtje, mee mocht komen.
Ach wat was Ping blij met je gezelschap. Hij begon nestjes voor jullie te maken, en omdat in het begin die achterwand nog oh zo steil was, droeg hij je zelfs naar boven.
Je was zo'n zachtaardige dame, al had je het snorrebijten van Ping toch ook geleerd.
Maar behalve dat was je een lieverd. Nieuwe muisjes heette je altijd direct welkom, iedereen kon bij jou terecht.
Al bleef Lyra toch je hartsvriendin. Ook op beurzen was je heerlijk. Zowel op Animal Event als op Dierenfeest was je enorm populair.
Helaas hadden we kort voor Dierenfeest gemerkt dat je een bult op je keel had, maar na een weekje meds was die zo goed als verdwenen.
Daarom dat je toen ook mee mocht, je leefde helemaal op in de omgeving.
Echter is die bult een maand laten rond kerst weer terug gekomen, daarbij had je ineens ook een bult aan je achterpootje.
Helaas hebben de meds toen niet geholpen, en na de stress van een weekje leek het ons ook de miserie niet waard.
Je mocht nog je oude dag genieten, en als je er last van zou krijgen dan pas gingen we beslissen.

Die beslissing kwam veel te snel. Die stomme tumor op je pootje groeide razendsnel.
Al gauw droeg je een ping-pong-bal met je mee, maar dat weerhield je er niet van om toch vrolijk rond te lopen.
Ondanks het extra gewicht en de lastige plaats, bleef je klimmen en de rest hun snorren kort houden.
Maar de laatste week was het te erg, je tumor groeide in een enorm tempo, je kwam bij al was het eerder de tumor die groter werd.
Maandag zijn we nog naar de da geweest om het te laten nakijken, ondertussen begon de tumor al naar buiten te groeien, maar je bleef nieuwsgierig en actief.
We besloten toch nog te wachten, zolang je rondliep, klom en jezelf bleef, wouden we het nog proberen.
Echter woensdag ging je achteruit, je was rustig. Je liep niet meer in je loopradje en ook uit je hooibal geraakte je nog nauwelijks. Je pootje werd te dik om ertussen te kunnen Sad
Toen hebben we besloten dat het genoeg was. Je leek ook lastiger te keutelen en je poepje begon ook al kaal te worden.
Gisteren mocht je dan nog eens met Lyra op wereldreis, je laatste Sad

Lieve meid, heel veel plezier op de regenboogbrug.
Ik ga je missen, en ik ben zeker dat al je meiden dat ook zullen doen.

Lumi °14/11/12 - †23/01/14

Lieve Lumi Arud
Terug naar boven Ga naar beneden
riezz

riezz


Man Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sas van Gent - Zeeuws Vlaanderen

Lieve Lumi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Lumi   Lieve Lumi Icon_minitimedo jan 23, 2014 10:34 pm

aaaaaaaaaaaah heel veel sterkte  Crying or Very sad 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.riezzenratzz.com
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

Lieve Lumi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Lumi   Lieve Lumi Icon_minitimezo jan 26, 2014 4:31 am

Heel veel sterkte met het verlies van jou lieve en mooie Lumi Crying or Very sad 
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Lieve Lumi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Lumi   Lieve Lumi Icon_minitimema jan 27, 2014 5:48 am

Heel veel sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lieve Lumi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lieve Lumi   Lieve Lumi Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lieve Lumi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lieve Arizona...
» Lieve, kleine Jenna
» Slaap wel mijn lieve Barney

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: In memoriam-
Ga naar: