BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 de nieuwe hammetjes <3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

de nieuwe hammetjes <3 Empty
BerichtOnderwerp: de nieuwe hammetjes <3   de nieuwe hammetjes <3 Icon_minitimevr sep 13, 2013 4:59 am

Hey hey!

Hierbij dan ook even de hamstertjes die van Animalia zijn teruggekomen en ineens mogen blijven Very Happy

de nieuwe hammetjes <3 Aqpl
Allereerst Mufasa, het oudje dat van Hamsteropvang Mojito is meegekomen.
Hij mag bij mij van z'n oude dag komen genieten. Smile
(de foto is zo klein, ik heb hem van de site gekopiëerd, bij gebrek aan foto Embarassed )

En dan natuurlijk Charlie, de hamster waar ik heel de dag mee heb rondgelopen, en die hangmatjes is gaan uitkiezen I love you
Hij is 1 van de baby-hamsters van milla, en hij is bij me sinds hij 2 dagen oud is.
Hij heeft zich op de beurs voorbeeldig gedragen, en veel harten veroverd, maar toch had blijkbaar niemand plaats voor zo'n grote schat.
Zijn Broertjes die mee waren gekomen hebben wel een thuis gevonden, en sinds Looney Tunes dan was overleden..
Ik heb nog geen moment spijt gehad! clown 
Hier staat hij op de foto met het huisje dat hij als eerste had gekozen op Animalia van Ratten Snoezels:
de nieuwe hammetjes <3 Io6
de nieuwe hammetjes <3 8fua

Nu heb ik dus ook wel een goed knuffelhamster om mee te nemen naar de komende beurzen, dus ik ben echt zeer trots op hem! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

de nieuwe hammetjes <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de nieuwe hammetjes <3   de nieuwe hammetjes <3 Icon_minitimevr sep 13, 2013 5:59 am

Wat een mooie hamstertjes! Dat huisje is ook heel leuk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

de nieuwe hammetjes <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de nieuwe hammetjes <3   de nieuwe hammetjes <3 Icon_minitimevr sep 13, 2013 6:42 am

Wat fijn dat ze bij jou mogen blijven!! Dat oudje gaat nog een superleventje tegemoet, en ik ben benieuwd om het knuffelhamstertje op de komende beurzen terug te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

de nieuwe hammetjes <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de nieuwe hammetjes <3   de nieuwe hammetjes <3 Icon_minitimeza sep 14, 2013 10:08 pm

Hihi, ja, en dan mag jij hem als eerste vasthouden, dat hij niet weer 'lekt' tegen dat jij aan de beurt bent.. Embarassed 
Nogmaals een dikke sorry van Charlie..

En Mufasa is een stille genieter, hij is de hele tijd druk bezig met te spelen, te graven, z'n hok te herinrichten.. I love you
En met z'n snoetje lijkt het ook goed te gaan Smile
Dus waarschijnlijk dat hij hier nog een paar maandjes op pensioen kan dan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de nieuwe hammetjes <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de nieuwe hammetjes <3   de nieuwe hammetjes <3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de nieuwe hammetjes <3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe muizen
» nieuwe meiden
» NIEUWE AANWINST :D
» 2 nieuwe muizenmeisjes <3
» Onze nieuwe aanwinst: Bilbo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: Nieuwe aanwinst-
Ga naar: