BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 Muizenissen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Muizenissen Empty
BerichtOnderwerp: Muizenissen   Muizenissen Icon_minitimezo jun 02, 2013 7:15 am

Hey,

dit topic maak ik maar aan zodat ik niet altijd alles in de babbelbox moet zetten Wink
Het is de bedoeling dat je hier alle verhaaltjes, foto's filmpjes van de zotte kuren van je muizen kunt zetten Very Happy

Edyt was net bezig met alle ecobed te verzamlen en proberen een hoek van de aqua ermee te behangen..
Zo cutie! <3
En daar was Klavdya het niet mee eens kennelijk..
Gaat ze eens kijken wat Edyt doet en jaagt haar dan naar de sputnik..
Misschien vindt Klavdya het nog te vroeg in de avond voor verbouwingen en wilt ze pas beginnen vannacht als ik slaap..
Die stiekemerd! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

Muizenissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muizenissen   Muizenissen Icon_minitimezo jun 02, 2013 7:55 am

Hihi, Edyt is inderdaad een pro in nesten maken! Razz

Mijn dames deden het zo goed met Kali dat ze vandaag al in hun volle aquarium mochten. Heb er een hoop wilgentakken in gestoken en ze werden helemaal zot clown .
Mia vond het nodig om mij te bijten omdat ik haar niet meteen te pakken kreeg bij het overzetten, heb ze samen met Lori overgenomen van iemand en beiden zijn heel bang en neem ik buiten het overzetten van de kooi nooit op, veel te vel stress.

Mia hing wel meteen ondersteboven aan de tralie zoals ze altijd doet, echt grappig om te zien Razz

Kali hoorde ik weer duidelijk reutelen, dus zo weet ik meteen dat ze nog veilig ergens tussen al die takken loopt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

Muizenissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muizenissen   Muizenissen Icon_minitimezo jun 02, 2013 8:26 am

Leuk topic!

Ik gaf de ventjes hier een wc-rolletje en ze begonnen en meteen mee te slepen en aan te knabbelen. Ze zitten ook altijd omhoog te springen en hangen dan boven aan het gaas te bengelen en te knagen. Razz

Mijn vrouwtjes maken ook vaak een nestje, ze hadden eens geprobeerd om het meeste van de bodembedekking te verslepen naar 1 hoek van het terra en toen was daar een grote berg met een gat waar ze op een hoopje sliepen en in de rest van het terra een dun laagje. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip-squeak

Pip-squeak


Vrouw Aantal berichten : 613
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Merksem (Antwerpen)

Muizenissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muizenissen   Muizenissen Icon_minitimezo jun 02, 2013 3:58 pm

@ hylke: Ocharme die beestjes.. Zo bang.. Sad

@Natalie: die muize, toch he.. Laughing
Hier doen ze momenteel het tegenovergestelde, ze gooien alles in het midden van de aqua, om dan in alle hoeken te plassen en daar wat zielig in te gaan liggen slapen.. ><
En ik me maar afvragen hoe het toch komt dat ze zo snel reutelen.. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Muizenissen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muizenissen   Muizenissen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Muizenissen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Knaagdieren :: Muizen :: Algemeen-
Ga naar: