BKDV Knaagdieren forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
SiteFacebookIndexLaatste afbeeldingenZoekenInloggenRegistreren

 

 hellowwwwwwwwwww

Ga naar beneden 
+6
nieki
Kayleigh
Sharon
hylke
Natalie G
riezz
10 plaatsers
AuteurBericht
riezz

riezz


Man Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sas van Gent - Zeeuws Vlaanderen

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimezo mei 19, 2013 10:46 am

Hellow,

Nou ik ben dus Riezz.
Ik run een kleinschalige rattery in Zeeland/Zeeuws Vlaanderen en alhoewel ik dus eigenlijk helemaal niets had met fokken , wilde ik na een paar negatieve ervaringen met rattery ratjes graag mijn kooi bevolken met dames waarvan ik zelf overtuigd ben en niet meer afhankelijk hoef te zijn van anderen (ik bedoel helemaal niemand maar dat is mijn gevoel erbij) en ik heb heel veel hulp gehad van AnnSoo van Babs Paradise die mij mijn eerste dekman zomaar "uitleende" en daarmee het startschot gaf voor mijn rattery.
Ik ben dus helemaal pro Siamees en Marters dus dat zal mijn basis zijn met de Siamees op nummer èèn , zou eventueel nog een keer een bont nest tussen kunnen zitten maar dat is voor ietsje later .
Eigenlijk is alles wel te vinden op mijn website dus om hele verhalen hier neer te zetten terwijl je met èèn klikje alle info hebt die je zoekt is een beetje onzinnig.

Ik wijk denk ik wel af van de normen die opgelegd zijn voor rattery's (maar die veranderen iedere week) maar ik ga gewoon mijn eigen gang waarvan ik denk dat ik goed zit.
Ik wil gewoon eigenlijk een Siamees met een mooie bouw, kleur en God geeft het , een geweldige gezondheid en ik heb geen dromen van ik ga de rat verbeteren want in 20 jaar is dat niemand nog gelukt en dus ga ik dat ook niet roepen.
Verder zijn er ook alleen nesten als ik zelf plaats heb voor rittens in mijn eigen kooi want dààr is het allemaal om begonnen natuurlijk en ik moet zeggen, wat een liefde ,plezier en voldoening krijg ik van de ukkies en van het zien hoe goed ze het doen bij hun baasjes , Riezz&Ratzz gaat dus als het aan mij ligt een blijvertje zijn en zoals het er nu uit ziet gaat het precies zoals ik mij had voorgesteld want ze doen het precies zoals ik mij heb voorgesteld (geluk heb je soms ook nodig natuurlijk).
Maar verder staat alles uitgebreid op de website dus..... http://www.riezzenratzz.com"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.riezzenratzz.com
Natalie G

Natalie G


Vrouw Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimezo mei 19, 2013 11:03 am

Welkom hier! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
hylke

hylke


Vrouw Aantal berichten : 575
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hamme

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimezo mei 19, 2013 11:07 am

Hoi! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratopia.be
Sharon
Admin
Sharon


Vrouw Aantal berichten : 521
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Geluwe (BE)

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimezo mei 19, 2013 10:47 pm

Welkom Very Happy
Ik denk dat de meeste rattery's die zich hier zullen aanmelden wel degene zullen zijn die 'hun eigen gang gaan' en niet echt iets hebben met het vaste fokbeleid van degene die alles aan anderen willen opleggen Wink Ikzelf ga momenteel ook mijn eigen gang Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.knaagdier.com
Kayleigh

Kayleigh


Vrouw Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Limburg (NL)

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimezo mei 19, 2013 11:44 pm

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
nieki

nieki


Vrouw Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 11-05-13
Woonplaats : zuid-holland (nl)

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimema mei 20, 2013 12:02 am

hellowwwwww terug Smile welkom hier
Terug naar boven Ga naar beneden
ratterylittlefluffy

ratterylittlefluffy


Vrouw Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 32
Woonplaats : Asperen

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimedi mei 21, 2013 1:07 am

Lief vriendje riezz, welkom!!!

Je doet het top op je eigen manier, jou siampjes zijn de leukste die ik ken!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ratterylittlefluffy.jimdo.com
riezz

riezz


Man Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 19-05-13
Leeftijd : 60
Woonplaats : Sas van Gent - Zeeuws Vlaanderen

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimedi mei 21, 2013 1:24 am

heeeeeeeej Fleurtje,

Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.riezzenratzz.com
Els

Els


Vrouw Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Lelystad

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimedi mei 21, 2013 4:35 am

Welkom hier op het forum Riezz..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikkimausi

Ikkimausi


Vrouw Aantal berichten : 317
Registratiedatum : 07-05-13
Leeftijd : 36
Woonplaats : Hartje Antwerpen

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimedo mei 23, 2013 9:21 pm

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Elvis




Vrouw Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 11-05-13
Leeftijd : 31

hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitimewo jun 12, 2013 7:38 am

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hellowwwwwwwwwww Empty
BerichtOnderwerp: Re: hellowwwwwwwwwww   hellowwwwwwwwwww Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hellowwwwwwwwwww
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BKDV Knaagdieren forum :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: