| Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? | |
|
Auteur | Bericht |
---|
hylke

Aantal berichten : 575 Registratiedatum : 07-05-13 Leeftijd : 23 Woonplaats : Hamme
 | Onderwerp: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? vr mei 17, 2013 8:18 pm | |
| Liep in de tom&co, verkopen ze er nu (eindelijk!) grote pakken hennepstrooisel. Meteen mijn papa gebeld om mij te komen halen, want was met de fiets. Heb uiteindelijk een pak van 15kg kunnen kopen voor maar €12! Ondertussen ook druk bezig met voer mengen voor de muizen/ratten. Nog 1 bestelling en alles is toegekomen! |
|
 | |
Pip-squeak

Aantal berichten : 613 Registratiedatum : 11-05-13 Leeftijd : 24 Woonplaats : Merksem (Antwerpen)
 | Onderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? vr mei 17, 2013 8:31 pm | |
| Van noodzakelijke dingen: voer en bodembedekking. Van leuke dingen: hangmatjes, hooitunnel, houten huisjes, plastieken cheesehuisje, waar ze helemaal gek op zijn <3  __________________________  |
|
 | |
Kayleigh

Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 10-05-13 Leeftijd : 22 Woonplaats : Limburg (NL)
 | Onderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? za mei 18, 2013 12:27 am | |
| Een groter aquarium  Hij is echt grooooot! Ik ben er zo blij mee Ik ga hem wel pas gebruiken als de nieuwe aanwinsten er zijn. Dan is het pas noodzaak dat ze groter zitten. En ik heb nog een kanteltunnel en huisje gekocht  Ik liet het ze zien en Tiny en Twiggy zaten er echt naar te kijken hahaha __________________________ Slaap zacht 21 engeltjes || En de muisjes Teddy, Twiggy en Tiny |
|
 | |
Cindy
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 11-10-13 Woonplaats : Dadizele (W-Vl)
 | Onderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? vr okt 11, 2013 6:08 am | |
| Het laatste wat ik gekocht heb zijn de muisjes zelf  Daarvoor een zak hennepstrooisel. Over een paar weken wil ik ook een nieuw hok kopen, een terra |
|
 | |
Boaz

Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 10-10-13
 | Onderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? vr okt 11, 2013 9:01 am | |
| Nou eigenlijk heel simpel gewoon voer  Maar af en toe koop ik wat nieuwe dingen, of ik maak wat samengesteld voer, of ik knutsel wat in elkaar! |
|
 | |
Nikki

Aantal berichten : 14 Registratiedatum : 11-10-13 Woonplaats : Sint-Niklaas
 | Onderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? vr okt 11, 2013 11:30 pm | |
| Straks ga ik om voer en bodembedekking, misschien dat ik nog andere leuke spulletjes tegen kom voor ze.  |
|
 | |
Boaz

Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 10-10-13
 | Onderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? vr okt 11, 2013 11:33 pm | |
| |
|
 | |
Gesponsorde inhoud
 | Onderwerp: Re: Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes?  | |
| |
|
 | |
| Wat heb je het laatst gekocht voor je muisjes? | |
|